عقب‌ نشینی اشغالگران از محله‌های خان یونس

رژیم اشغالگر برای سیصد و بیست و نهمین روز متوالی به جنگ ویرانگر خود در نوار غزه ادامه می‌دهد این در حالی است که پس از ۲۲ روز عملیات، نظامیان رژیم اشغالگر از خان یونس در جنوب نوار غزه عقب‌نشینی کردند.
کد خبر: ۱۴۷۰۹۱۵

به گزارش جام جم آنلاین، ارتش اشغالگر به جنگ ویرانگر خود ادامه داده و به طور سیستماتیک تأسیسات و منازل غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد، این در حالی است که روز پنج‌شنبه دستور تخلیه ساکنان مناطق بیشتری در جنوب دیرالبلح در مرکز غزه را صادر کرد.

ارتش اشغالگر از چندین منطقه در خان یونس عقب‌نشینی کرد

ارتش رژیم صهیونیستی پس از ۲۲ روز تهاجم که شامل کشتار غیرنظامیان و عملیات‌های تخریب گسترده بود، از چندین منطقه در خان یونس عقب‌نشینی کرد. در این بین اجساد ۱۰ شهید تاکنون در میان ویرانی‌های گسترده از محل‌هایی که خالی شده، بیرون آورده شده است. پس از عقب‌نشینی ارتش اشغالگر از خیابان ۵ در خان یونس، اکیپ‌های امداد و نجات پیکرهای پنج شهید را پیدا کردند.

رسانه‌های فلسطینی در عین حال گزارش دادند خیابان جلال و حوالی دوربرگردان ابوحمید در مرکز شهر خان یونس هدف حملات توپخانه‌ای شدید نیروهای اشغالگر اسرائیل قرار گرفت.

رسانه‌های فلسطینی افزودند در بمباران رژیم صهیونیستی که خانه‌ای را در منطقه الدقات در جنوب عبسان الکبیره، شرق خان یونس هدف قرار داد، سه فلسطینی به شهادت رسیدند.

این رسانه‌ها همچنین گزارش دادند که ۲ نفر از جمله یک کودک در بمباران رژیم صهیونیستی که یک آپارتمان مسکونی در نزدیکی تقاطع الحجه در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را هدف قرار داد، شهید شدند.

طبق گزارش رسانه‌های فلسطینی، ارتش اشغالگر ساختمان‌های مسکونی را در غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه منفجر کرد.

همچنین بر اثر بمباران گروهی از شهروندان در نزدیکی میدان البرکه در شهر دیر البلح توسط هواپیماهای رژیم صهیونیستی تعدادی از فلسطینیان شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها