همدان شاهد یک رویداد ویژه ملی و بین‌المللی در عرصه کودک و نوجوان خواهد بود

شهردار همدان از آغاز به کار کمیته های بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۰۷۱۹

به گزارش جام جم آنلاین همدان سید مسعود حسینی، اظهار داشت: همدان شاهد یک رویداد ویژه ملی و بین المللی در عرصه کودک و نوجوان خواهد بود.

شهردار همدان با بیان اینکه شهرداری همدان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در کنار هم برای برگزاری بهتر جشنواره کنار یکدیگر هستند، افزود: احکام مدیران کمیته‌های بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور شهردار همدان و مدیران شهری و مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان تقدیم اعضا شد.

وی خواستار اجرای هر چه بهتر برگزاری این جشنواره برای ماندگاری در همدان شد و بیان کرد: با توجه به نزدیکی به زمان برگزاری جشنواره هر چه سریعتر کمیته‌ها تشکیل و کارهای اجرایی شروع شود.

حسینی عنوان کرد: شهرداری همدان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با هم افزایی، همدلی و بهره‌گیری از تجربیات و ظرفیت‌های یکدیگر می توانند کیفیت بالایی را برای جشنواره رقم بزنند و کارها را به نحو مطلوب پیش ببرند.

شهردار همدان جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را آبروی همدان دانست و ادامه داد: کمیته ها و اعضای مستقر و وظایف مشخص شود و همه پای کار بیایند تا حوزه تبلیغات، فضاسازی، تولید محتوا و برنامه‌های جنبی به بهترین شکل صورت بگیرد.

وی بیان کرد: انشالله با برگزاری این جشنواره شاهد ارتقای فرهنگ، هنر و ادب و ایجاد زیرساخت ها برای اجرای برنامه‌های بلندمدت فرهنگی باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در ادامه با تقدیر از همراهی شهرداری همدان گفت: کم کم به برگزاری جشنواره نزدیک می‌شویم و هر چه سریعتر کمیته‌ها تشکیل و کارها انجام شود.

مسعود ویژه عنوان کرد: به نقطه مشترک خوبی با شهرداری همدان رسیده‌ایم و با ابلاغ احکام برای مدیران کمیته ها کارها بلافاصله شروع می‌شود.

اسامی مدیران کمیته های بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به شرح زیر است:
مشاور اجرایی (دکتر مسعود ویژه)
مدیر اجرایی (حسن محمدی)
مدیر پیگیری و هماهنگی ( محمود رجبی)
کمیته مالی و پشتیبانی ( رضا ابرارخرم)
کمیته دبیرخانه (پوریا هادیان)
کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی (روح الله وجدی هویدا)
کمیته تبلیغات ( حسین خانجانی)
کمیته روزنگار ( سیدحامد تروهید )
کمیته سمعی و بصری ( مصطفی شیرمحمدی)
کمیته تشریفات (محمد جواد زارعی)
کمیته برنامه های جنبی (مصطفی انصاری فر)
کمیته حراست ( پیمان کشانی)
کمیته سالن ها (مهدی حبیبی)
کمیته امر به معروف (میثم صابریون)
کمیته شهرستان ها (فتح الله ضابطی)
کمیته هنری (محمد گلمحمدی)
کمیته نظرسنجی (لیلا درویشی)
کمیته فنی و عمرانی (مهدی زین العابدینی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها