از 5 خلبان و پزشک سوادم بیشتر است

متهمی که زیاد می داند

درآمد میلیاردی کارگر خدماتی از نظافت خانه‌ها

مردی که به عنوان کارگر خدماتی به خانه‌ها در شمال و شمال غرب تهران می‌رفت و پول و طلا سرقت می‌کرد،بازداشت شد‌. متهم در جریان آخرین سرقت، بخشی از اموال سرقتی را بازگرداند.
کد خبر: ۱۴۷۰۵۷۲
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل مرداد امسال مردی با حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران از مرد کارگر خدماتی و نظافتچی خانه‌اش شکایت کرد و گفت‌: من و همسرم تازه به خانه جدید اسباب‌کشی کرده بودیم‌ و دنبال فردی برای نظافت و کمک برای جا‌به‌جایی وسایل‌مان بودیم. با چند مرکز خدماتی تماس تلفنی گرفتیم اما هر کدام مبالغ زیادی می‌خواستند که منصرف شدیم و درپی نیروی خدماتی درسایت دیوارگشتیم. با چند نفر حرف زدم تا این‌که با یکی ازآنها سر قیمت به توافق رسیدم. نشانی خانه را درشمال غرب تهران به او دادم و برای نظافت وجا‌به‌جایی وسایل آمد‌. بعد ازپایان کارش دستمزدش را گرفت ورفت. آخرشب سراغ جعبه قیمتی‌ام که هشت میلیارد تومان دلاروطلا در آن بود، رفتم تا در گاوصندوق بگذارم که دیدم جعبه نیست. همه وسایل خانه را بررسی کردیم اما پیدا نشد. به مرد نظافتچی مشکوک شدم و به تلفن او زنگ زدم که خاموش بود و دیگر اطمینان یافتم او سارق است. بعد از این شکایت تحقیقات ماموران برای دستگیری سارق فراری ادامه داشت تا این‌که یک هفته قبل سارق بخشی از طلاهای سرقتی که در نایلونی قرارداشت را همراه یک دست نوشته از طریق پیک موتوری به دست خانواده شاکی رساند. او در آن نامه نوشته بود طلاها و دلارهای‌تان را من بردم‌. نیمی از این اموال کارم را راه می‌اندازد و بقیه رابرایتان فرستادم، از شکایت منصرف شوید‌. در ادامه شاکی این موضوع را به پلیس گزارش داد وماموران به تحقیقات بیشتر ادامه دادند. سرانجام دو روز پیش مرد سارق که قصد داشت برای کارهای خدماتی به خانه دیگری برود و نقشه سرقت دیگری را رقم بزند بازداشت شد‌. در بازرسی ازخانه او بخشی از طلاهای سرقتی کشف شد‌. این در حالی بود که متهم در جریان تحقیقات پلیسی گفت‌: به عنوان نیروی خدماتی برای نظافت خانه‌ها در سایت دیوار آگهی می‌دادم. چون بدهکاری زیادی داشتم موقع نظافت خانه شاکی، دلار‌ها و طلاها را که در جعبه‌ای بود دیدم و آن را به سرقت بردم اما بعد فهمیدم با بخشی از این اموال هم می‌توانم بدهی‌هایم را بدهم که به همین دلیل بقیه را برگرداندم.  در حالی که تحقیقات از این مرد ادامه داشت معلوم شد اوبه هشت خانه دیگر درشمال غرب تهران هم برای نظافت رفته وسرقت کرده که این موضوع با ادعای او مبنی برپس فرستادن بخشی از طلاهای آخرین شاکی، تناقض داشت.
سرهنگ کارآگاه گودرز داوری، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: با اعتراف این متهم تحقیقات از او برای مشخص شدن دیگر جرایم وی و کشف اموال سرقتی ادامه دارد‌. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها