دام شیاطین پرایدسوار برای مسافران زن

دو مرد شیطان‌صفت که در پوشش مسافربر، چهار زن را ربوده و به آنها تعرض کرده بودند، در دام پلیس گرفتار شدند. متهمان بدون توجه به التماس‌های قربانیان، آنها را مورد آزار و اذیت شیطانی قرار می‌دادند.
کد خبر: ۱۴۷۰۳۹۳
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، تحقیقات جنایی در این پرونده با شکایت زن جوانی آغاز شد. این زن درشکایت خود گفت: در محله کمالشهر کرج سوار خودروی پرایدی شدم تا به خانه بروم. سه مرد سرنشینان خودرو بودند. رفتارشان عادی بود و به آنها مشکوک نشدم. پس از طی مسافتی، مردی که در صندلی عقب نشسته بود، چاقویی را سمت من گرفت و تهدید کرد اگر مقاومت یا سروصدا کنم، مرا به قتل می‌رساند. من هم مجبور به سکوت شدم. آنها مرا به منطقه‌ای خلوت کشانده و آنجا بود که متوجه نقشه شیطانی‌شان شدم، به همین خاطر شروع به التماس کردم تا رهایم کنند اما بدون توجه به گریه و التماس‌هایم، مرا آزار دادند. بعد هم مرا رها کرده و گریختند. 
پس از این شکایت و با توجه به حساسیت ماجرا، با دستور قضایی تیمی از ماموران سازمان اطلاعات پلیس استان البرز تحقیقات برای دستگیری متهمان را آغاز کرد.  همزمان با شروع تحقیقات، ماموران با شکایت‌های مشابه دیگری روبه‌رو شدند. بررسی شکایت‌ها نشان داد سه مرد شیطان‌صفت در پوشش مسافربر، زنان دیگری را هم در دام خود گرفتار کرده‌اند. آنها اغلب طعمه‌های خود را در محله کمالشهر و اطراف آن سوار ماشین کرده بودند.ماموران مسیرهای تردد متهمان را شناسایی کرده و با ردیابی‌های خود توانستند مشخصات خودروی آزارگران را شناسایی و دو نفر از آنها را دستگیر کنند. دو متهم در تحقیقات منکر اتهام‌های خود شده اما پس از روبه‌رو شدن با شاکیان و شناسایی‌شدن از سوی آنها به جرائم خود اعتراف کردند. 
سرهنگ محمد نادربیگی، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز دراین‌باره به جام‌جم گفت: متهمان در پوشش مسافربر در خیابان‌های شهر کرج به‌خصوص منطقه کمالشهر پرسه زده و زنان و دختران تنها را سوار می‌کردند. پس از طی مسافتی، مردی که در صندلی عقب کنار طعمه نشسته بود، با تهدید چاقو قدرت مقاومت قربانی را می‌گرفت. سپس او را به منطقه‌ای خلوت برده و نقشه شیطانی‌شان را اجرا می‌کردند.وی با اشاره به این‌که تاکنون چهار دختر و زن از متهمان شکایت کردند، افزود: هر دو متهم به همراه پرونده به‌منظور سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی تحویل داده شدند. با توجه به احتمال گرفتارشدن افراد دیگر در دام متجاوزان، چهره بدون پوشش متهمان براساس دستور مقام قضایی و برای شناسایی سایر شاکیان پرونده منتشر شده است. شاکیان برای طرح شکایت به پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی البرز واقع در میدان نبوت مراجعه کرده یا با تلفن ۰۲۶۲۱۸۲۷۶۰۴ تماس بگیرند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها