با ۳۲۵ مین روز حمله به غزه و کرانه باختری:

حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به غیرنظامیان فلسطینی

حملات جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی به غیرنظامیان فلسطینی در غزه و کرانه باختری درحالی امروز (دوشنبه) وارد سیصدو بیست وپنجمین روز خود شده است که مذاکرات آتش‌بس در غزه با میانجیگری مصر، قطر و آمریکا روز گذشته بدون نتیجه پایان یافت و هیات حماس قاهره را ترک کرد.
کد خبر: ۱۴۷۰۳۳۷
به گزارش جام‌جم‌آنلاین از العالم،حملات جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی به غیرنظامیان فلسطینی در غزه و کرانه باختری درحالی امروز (دوشنبه) وارد سیصدو بیست وپنجمین روز خود شده که مذاکرات آتش‌بس در غزه با میانجیگری مصر، قطر و آمریکا روز گذشته بدون نتیجه پایان یافت و هیات حماس قاهره را ترک کرد.
 
بنابراین گزارش، همزمان با تداوم جنگ نسل کشی غزه از سوی رژیم اشغالگر، هیأت مذاکره‌کننده اسرائیلی روز گذشته (یکشنبه) قاهره را ترک کرد.
 
هیأت حماس نیز پس از پایان مذاکرات بدون نتیجه قاهره درباره آتش بس راهی دوحه شد تا درباره پیشنهاداتی که مقامات مصری ارائه کرده بودند، با رهبران جنبش گفتگو کند.
 
اطلاعات حاکی از آن است که با توجه به امتناع رژیم صهیونیستی از عقب‌نشینی کامل از باریکه غزه یا تعهد به آتش‌بس نهایی، مذاکرات عمومی در مورد دستیابی به یک توافق آتش‌بس جامع در غزه تاکنون با شکست مواجه شده است و حماس نپذیرفته که از خواسته‌های برحق فلسطینیان چشم‌پوشی کند.
 
سید حسن نصرالله: عملیات ما ممکن است برای طرف‌های فلسطینی در مذاکرات آتش‌بس مفید باشد
 
درهمین حال دبیرکل حزب‌الله لبنان به دنبال حملات انتقامی اربعین در پاسخ به ترور فواد شکر فرمانده ارشد این جنبش عصر دیروز در سخنانی گفت: عملیات امروز (صبح یکشنبه) ما ممکن است برای طرف‌های فلسطینی و عربی در مذاکرات (آتش بس غزه) بسیار مفید باشد و پیام آن برای دشمن و آمریکایی‌ها روشن است.
 
وی تصریح کرد: هرگونه امید بستن به ساکت کردن جبهه‌های پشتیبانی از فلسطین محکوم به شکست است و کاری را که از ۱۱ ماه پیش آغاز کرده‌ایم، بدون توجه به تهدیدها، ادامه خواهیم داد.
 
صبح دیروز (یکشنبه) حزب الله لبنان با شلیک و پرتاب دست کم ۳۰۰ موشک و پهپاد از جنوب لبنان در عملیات انتقامی، شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.
 
به دنبال این عملیات، حزب‌الله لبنان ظهر یکشنبه از پایان مرحله نخست پاسخ به ترور فواد شکر فرمانده جهادی ارشد خود، با شلیک انبوهی از موشک به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.
 
حزب‌الله لبنان در دومین بیانیه خود طی دیروز اعلام کرد: با استعانت از خداوند متعال مرحله اول (پاسخ به ترور فواد شکر) با موفقیت کامل به پایان رسیده است.
 
در بیانیه حزب الله خاطرنشان شده است: این مرحله شامل هدف قرار دادن پادگان‌ها و مواضع اسرائیلی برای تسهیل عبور پهپاد‌های تهاجمی به سمت هدف مورد نظرشان در عمق رژیم اشغالگر بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها