ارائه بیش از ۵۳ هزار خدمت درمانی به زائران اربعین با تلاش جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی

جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی تا کنون بیش از ۵۳ هزار خدمت درمانی به زائران اربعین ارائه داده است.
کد خبر: ۱۴۷۰۰۷۰

ارائه بیش از ۵۳ هزار خدمت درمانی به زائران اربعین با تلاش جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی

ارائه بیش از ۵۳ هزار خدمت درمانی به زائران اربعین با تلاش جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی

به گزارش جام جم آنلاین،مسئول پایگاه‌های درمانی کاظمین در عملیات بهداشتی، درمانی و امدادی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در اربعین حسینی، گفت: از ابتدای استقرار نیرو‌های هلال احمر خراسان جنوبی ۵۳ هزار و ۴۹۵ خدمت پزشکی و پیراپزشکی در درمانگاه‌های هلال احمر مستقر در شهر کاظمین به زائران اربعین ارائه شده است.

مجید رضا لطیفی افزود: در اربعین امسال مانند سال گذشته دو درمانگاه در شارع صاحب الزمان (عج) و شارع امام علی (ع) کاظمین، از سوی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی مستقر شدند و به زائران اربعین خدمات پزشکی ارائه می‌دهند. 

وی گفت: انجام ۴۵۹ مورد تست قند خون، ۱۱۴ مورد نوار قلب، ۷۶۹ مورد سرم تراپی، مراجعه ۶ هزار و ۸۱۷ مورد گرمازدگی و انجام ۲ هزار و ۹۲۷ مورد تزریقات از جمله خدمات ارائه شده در زمینه پیراپزشکی به زائران اربعین در این مدت بوده است.

مسئول بهداشت و درمان کاظمین در عملیات بهداشتی، درمانی و امدادی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در اربعین، از ویزیت ۱۷ هزار و ۴۱۰ بیمار در درمانگاه‌های مستقر شهر کاظمین خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۲ هزار و ۹۳۰ نفر از پزشک عمومی و ۲ هزار و ۷۹۹ نفر هم در بخش داخلی خدمت گرفته‌اند.

لطیفی گفت: همچنین بیش از ۳۰۰ نفر از خدمات دندانپزشکی شامل کشیدن دندان، دارو و پانسمان بهره برده‌اند.

وی افزود: ۱۰۰ پزشک، پرستار و کادر درمان از خراسان جنوبی در قالب تیم‌های هلال احمر به صورت هوایی و زمینی از ۲۲ مرداد به کشور عراق اعزام شده اند و کار خدمات رسانی آنها از ۲۶ مرداد در کاظمین آغاز شد.

مسئول بهداشت و درمان کاظمین در عملیات بهداشتی، درمانی و امدادی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در اربعین، گفت: در اربعین امسال برای دومین سال مدیریت درمانگاه‌ها و پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در شهر کاظمین برعهده جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی قرار گرفته است که آمادگی کامل برای خدمات رسانی به زائران دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها