به گزارش جام جم آنلاین ،محمد علی کاوسی گفت: مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به دستگاههای اجرایی کشور دستوری مبنی بر تشکیل کارگروه «صدای مردم» اعلام کرده که این کارگروه نظراتی که آحاد مردم از طریق صدای مردم شماره ۱۱۱ به دولت منعکس میکنند یا از طرق سیستم سامد که سیستم رسیدگی به شکایات است ثبت میشود را با توجه به فراوانی این مسائل و مشکلات بررسی میکند.
وی افزود: موضوع اصلی در کارگروه صدای مردم ورود دستگاهها با نگاه حل مسئله است و برای پیشبرد آن کار تشکیلاتی و مناسب لازم است انجام شود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تأکید کرد: موارد خاص یا بعضی مشکلات فراگیر در این کارگروه مطرح میشود و اقدامات قانونی و لازم برای رفع نگرانیها و دغدغههای مردم انجام می شود.
در ادامه این نشست اعضای کارگروه صدای مردم نقطه نظرات خود درباره ارتقای کارگروه و گردش کار فعالیتهای آن را بیان داشتند.
همچنین در پایان احکام هر یک از اعضای کارگروه صدای مردم در جمعیت هلال احمر استان اعطا شد.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد