برخورد با سد معبر مشاغل در پیاده روهای سطح شهر بندرعباس

مدیر نظارت بر ساماندهی صنوف مزاحم شهری شهرداری بندرعباس، از برخورد با متخلفان سد معبر در پیاده روهای سطح شهر خبر داد.
مدیر نظارت بر ساماندهی صنوف مزاحم شهری شهرداری بندرعباس، از برخورد با متخلفان سد معبر در پیاده روهای سطح شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۹۶۵۲


هرمزگان-جام جم انلاین- مدیر نظارت بر ساماندهی صنوف مزاحم شهری شهرداری بندرعباس، از برخورد با متخلفان سد معبر در پیاده روهای سطح شهر خبر داد.

بر اساس بررسی و مطالعات میدانی انجام شده ، غالب تعمیرگاه‌های سطح شهر بندرعباس که تحت قانون نظام صنفی فعالیت دارند با انجام امور صنفی خود سبب اشغال معابر شده اند و این موضوع نقض حقوق شهروندان شهر بندرعباس را به دنبال داشته است.

شجاعی، مدیر نظارت بر ساماندهی صنوف مزاحم شهری شهرداری گفت: هر گونه اقدامات صنفی از سوی این واحدهای صنفی (از جمله تعمیرات خودرو تعمیرگاه ها) در معابر شهر ممنوع و غیر قانونی است.

وی افزود: در برخی مناطق شهر واحدهای صنفی مذکور با اشغال فضای پیاده روها و حتی خیابان ها، اقدام به انجام تعمیرات خودرو می نمایند که این کار آنها ضمن نقض قانون شهرداری و حقوق شهروندان ،گاهی با ریختن مواد نفتی در معابر و کانال دفع آبهای سطحی سبب آلودگی محیط شهر و آبهای جاری می گردد. شجاعی در پایان گفت: لذا این موضوع ابتدا از طریق مکاتبه با اتحادیه مذکور و درخواست نظارت بر عملکرد اعضای آن پیگیری خواهد شد و در صورت عدم اعتنا در راستای صیانت از حقوق شهروندان و شهر، از طریق مجاری قانونی و قضایی اقدامات لازم صورت می پذیرد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها