رئیس بندر مسافری شهید حقانی خبر داد:

برقراری تردد مسافری در بندر شهید حقانی به صورت محدود

رئیس بندر مسافری شهید حقانی بندرعباس گفت: تردد شناورهای مسافری این بندر به صورت محدود برقرار شده است.
رئیس بندر مسافری شهید حقانی بندرعباس گفت: تردد شناورهای مسافری این بندر به صورت محدود برقرار شده است.
کد خبر: ۱۴۶۹۶۴۴

هرمزگان-جام جم انلاین-رئیس بندر مسافری شهید حقانی بندرعباس گفت: تردد شناورهای مسافری این بندر به صورت محدود برقرار شده است.

علی ادیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به لغو کلیه ترددهای مسافری از بامداد شنبه گذشته با نامساعد شدن شرایط جوی، از صبح امروز – دوشنبه تردد در مسیرهای بندر شهید حقانی به جزیره هرمز و جزیره قشم به صورت محدود برقرار شده است.

وی با اشاره به اینکه شرایط نا پایدار جوی طی روزهای آتی نیز ادامه دارد، بیان کرد: در حال حاضر شناورهای کلاس +A در مسیرهای فوق قادر به تردد هستند.

رئیس بندر شهید حقانی بندرعباس افزود: به محض مساعد شدن شرایط تردد، کار جابجایی مسافران با روال عادی و به وسیله سایر شناورها نیز مجددا آغاز می‌شود.

رئیس بزرگترین بندر مسافری کشور ادامه داد: بر اساس تقسیم‌بندی صورت گرفته، شناورهای مسافری فعال در مسیرهای بندر شهید حقانی به جزیره هرمز و جزیره قشم، به سه بخش تقسیم شده‌اند که هر دسته می‌توانند در شرایط مشخصی تردد کنند.

ادیمی با اشاره به اینکه سه فاکتور مهم میدان دید افقی، سرعت باد و ارتفاع موج در تصمیم‌گیری برای تردد شناورهای کلاس مختلف تاثیرگذار است، اضافه کرد: شناورهای کلاس A+ قادر هستند در شرایطی که حداکثر سرعت باد 22 نات و ارتفاع موج 3.5 پا باشد، تردد کنند و این میزان برای شناورهای کلاس A، حداکثر سرعت 20 نات و ارتفاع موج سه پا است.

رئیس بندر شهید حقانی بندرعباس خاطرنشان کرد: شناورهای کلاس B نیز قادر به دریاروی و تردد در شرایطی که سرعت باد 18 نات و ارتفاع موج دو پا باشد را دارند.

گفتنی است، شهروندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت تردد شناورهای مسافری با سامانه 3111 تماس حاصل نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها