باشگاه کارگران اصفهان مقام قهرمانی اولین دوره مسابقات فوتسال کارگری بانوان ایران را کسب کرد

در اولین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال کارگری بانوان، باشگاه کارگران اصفهان مقام اول را کسب کرد.
کد خبر: ۱۴۶۹۴۵۴

جام جم آنلاین اصفهان؛ میثم مداحی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در حاشیه برگزاری مسابقات فوتسال کارگری بانوان ایران، ضمن ابراز رضایت از نحوه برگزاری و اجرای این رقابت‌ها، کسب ‌مقام‌ قهرمانی باشگاه کارگران استان اصفهان را تبریک گفت.

وی حفظ و صیانت از نیروی کار را از رسالت‌های اصلی وزارت کار دانست و توجه به ورزش همگانی و به خصوص در بخش بانوان را از راهبردهای اصلی مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان عنوان کرد.

جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور هم ضمن تجلیل از حضور بانوان کارگر در میادین ورزشی اظهار داشت؛ بانوان کارگر ایران در سال‌های گذشته توانسته‌اند در مسابقات بین‌المللی و جهانی کارگران عناوین زیاد را کسب نمایند.

رمضی ابراز امیدواری کرد: با حضور پر رنگ بانوان و فرزندان کارگر در مسابقات ورزشی امکان شناسایی استعدادهای ورزشی از طریق معاونت فنی فراهم شود.

علیرضا تیغ‌ساززاده رئیس ورزش کارگری استان اصفهان هم در مراسم اختتامیه، کسب عنوان قهرمانی بانوان کارگر استان اصفهان را نشانه حرکت رو به رشد ورزش کارگری استان در بخش بانوان دانست.

وی ضمن تشکر از میزبانی خوب شهرستان نطنز اظهار داشت: برای اولین بار در سطح کشور مسابقات کارگری فوتسال بانوان در سطح بالا و در یکی از شهرستان‌های استان اصفهان برگزار شد.

تیغ ساززاده ادامه داد: هماهنگی و برنامه‌ریزی مسئولان در هر سه سطح کشور، استان و شهرستان و همچنین پتانسیل موجود در نطنز باعث کیفیت بالای برگزاری این رقابت‌ها شد.

وی از حمایت‌های مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و موافقت رئیس فدراسیون ورزش کارگری برای برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال بانوان کشور نیز تشکر کرد.

علیرضا سهرابی، رئیس انجمن فوتبال فدراسیون کارگری کشور نیز با بیان اینکه اولین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال کارگری بانوان کشوری در روزهای 21 الی 26 مرداد با همکاری فدراسیون ورزش کارگری، هیأت ورزش کارگری استان اصفهان و اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی شهرستان نطنز برگزار شد؛  افزود: این مسابقات ویژه همسر و فرزندان خانواده کارگری بود و هشت تیم از استان‌های اصفهان، فارس، خوزستان، کرمان و لرستان در این دوره از مسابقات شرکت کردند که سهم خوزستان و اصفهان هرکدام دو تیم بود.

 رئیس انجمن فوتبال فدراسیون کارگری همچنین گفت: بعداز این مسابقات که با شایستگی به میزبانی نطنز برگزار شد، تیم منتخب کارگری کشور تشکیل و به مسابقات بین‌المللی اعزام و همچنین آمادگی برگزاری مسابقات بین‌المللی در سطح کشور را داریم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان روز پایانی اولین دوره مسابقات فوتسال کارگری بانوان ایران به میزبانی استان اصفهان و در مجموعه ورزشی کارگران نطنز برگزار و طی آن تیم‌های باشگاه کارگران اصفهان، فرهنگیان جنوب بهبهان (خوزستان ب) و بهمن بهبهان(خوزستان الف) به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

نتیجه مسابقات روز پایانی در بخش جام طلایی برای کسب رده های اول تا چهارم دیدار رده‌بندی نتیجه دیدار خوزستان الف و دهیاری شرف‌آباد کرمان در پایان وقت قانونی با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید و در نهایت بهمن بهبهان(خوزستان الف) با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید و مقام سوم را کسب کرد.

 رقابت فینال باشگاه کارگران اصفهان با نتیجه ۳ بر ۱ در مقابل تیم فرهنگیان جنوب بهبهان(خوزستان ب) به پیروزی رسید و عنوان قهرمان مسابقات را کسب کرد. در بخش جام نقره‌ای و برای کسب عناوین پنجم تا هشتم رقابت تیم‌های فولاد یوتاب نطنز و شاهین نصر لرستان در پایان وقت قانونی با نتیجه مساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید و در ضربات پنالتی نماینده لرستان با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید و عنوان پنجم را از آن خود کرد و نماینده لرستان ششم شد.

 در رقابت تیم‌های ستاره ساز نگین پاکدل و گلپر طبس برای کسب عناوین هفتم و هشتم با نتیجه ۵ بر ۱ به سود تیم ستاره ساز نگین پاکدل پارس به پایان رسید و در نهایت نمایندگان فارس و خراسان جنوبی به ترتیب هفتم و هشتم شدند.

 در پایان این رقابت‌ها با حضور رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، رئیس ورزش کارگری استان اصفهان، معاون فنی فدارسیون، رئیس اداره تعاون و کار شهرستان نطنز، نایب رئیس هیأت ورزش کارگری استان و سایر مسئولین و سرپرستان تیم‌های شرکت کننده از تیم‌های برتر با اهداء لوح تقدیر، مدال و کاپ قهرمانی تجلیل شد.

 تنفیذ حکم محمد رضا عبادی به عنوان رئیس هیأت ورزش کارگری شهرستان نطنز و همچنین تجلیل از مسئولان برگزاری مسابقات از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها