ببینید | عملیات نیروهای مقاومت "القدس و القسام" در "خان یونس" و "نتساریم"

گردان های "القدس" و "القسام" شاخه های نظامی جنبش مقاومت حماس، در دو ویدیوی جداگانه، صحنه هایی از عملیات خود را در حمله به نیروهای ارتش صهیونیستی مستقر در محور "نتزاریم" و نیز منطقة خان يونس به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۱۴۶۹۴۴۰
ببینید | عملیات نیروهای مقاومت
به گزارش جام جم آنلاین، بنابر این گزارش، ویدیوی منتشر شده حمله نیرو‌های مقاومت "القدس" را نشان می‌دهد که محل تجمع سربازان و خودرو‌های دشمن اشغالگر صهیونیست را در منطقه " واقع القراره" در شمال شرقی خان یونس با شلیک گلوله‌های خمپاره هدف قرار داده و منهدم می‌کنند.
تعداد بازدید : 63
و، اما در ادامه‌ی این ویدیو، حمله‌های دیگر گردان‌های مقاومت یعنی گردان "القسام" را نشان می‌دهد که شامل صحنه‌هایی از هدف قرار دادن نیرو‌های دشمن صهیونیستی متشکل از ۱۰ سرباز با شلیک یک موشک ضد نفر در مجاورت دانشکده در محله "تل‌الهوا" واقع در جنوب شهر غزه است.
تعداد بازدید : 38
این گردان با صدور بیانیه‌ای خاطرنشان کرد: "مبارزان القسام توانستند یک بمب بشکه‌ای و یک بمب ضربه‌ای دیگر را در میان نیرو‌های دشمن اسرائیلی که در حال پیاده شدن از خودرو‌های نظامی در غرب منطقه الحوض، غرب شهرک حمد، شمال خان یونس بودند، منفجر و آن‌ها را به هلاکت رسانده یا زخمی کنند.
در همین حال روزنامه یدیعوت آحرونوت تایید کرد که یک سرباز اسرائیلی از تیپ چتربازان بر اثر هدف قرار گرفتن با گلوله آرپی جی در خان یونس به شدت زخمی شده است.
ببینید | عملیات نیروهای مقاومت
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها