استاندار خوزستان عنوان کرد؛

خروج حدود ۷۰۰ هزار نفر از مرزهای خوزستان

فرمانده قرارگاه اربعین خوزستان خبر داد؛

خروج بیش از ۶۱۳ هزار زائر از مرزهای خوزستان

فرمانده قرارگاه اربعین خوزستان گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از ۶۱۳ هزار زائر از مرزهای شلمچه و چذابه عازم عتبات عالیات شدند.
کد خبر: ۱۴۶۹۲۲۶

جام جم آنلاین - خوزستان، ولی اله حیاتی صبح امروز (شنبه 27 مرداد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تا ۲۶ مرداد ۶۱۳ هزار و ۹۲۱ زائر از مرزهای شلمچه و چذابه وارد خاک عراق شدند و ۳۵ هزار و ۹۶۴ نفر از این ۲ مرز وارد کشور شدند که از این تعداد ۴۸۸ هزار و ۳۹۴ نفر مرز شلمچه را برای سفر به عتبات عالیات انتخاب کردند.

 

وی افزود: ۱۷۳ هزار و ۳۴۳ زائر روز جمعه بیست و ششم مرداد مصادف با یازدهم صفر از مرز زمینی شلمچه و چذابه تردد کرده‌اند که از این تعداد ۱۳۲ هزار و ۵۳۷ زائر از مرز شلمچه تردد کردند. در این مدت ۹۱ هزار و ۲۹۶ زائر ایرانی و هزار و ۶۴۴ زائر خارجی مرز شلمچه را برای زیارت امام حسین (ع) انتخاب کردند و راهی کربلا شدند و ۳۸ هزار و ۳۱۵ ایرانی و هزار و ۲۸۲ خارجی از این مرز به کشور بازگشتند.

 

فرمانده قرارگاه اربعین خوزستان با اشاره به تردد ۴۰ هزار و ۸۰۶ زائر در بیست و ششم مرداد از مرز چذابه گفت: از این تعداد ۲۵ هزار و ۲۱۳ زائر ایرانی و ۳ هزار و ۳۱۴ زائر خارجی از مرز چزابه وارد کشور عراق شدند و ۱۱ هزار و ۸۷۳ ایرانی و ۴۰۶ خارجی از این مرز به کشور بازگشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها