نگاه مجلس به وزیر پیشنهادی کشور مثبت است
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در گفتگو با جام جم آنلاین:

نگاه مجلس به وزیر پیشنهادی کشور مثبت است

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در گفتگو با جام جم آنلاین

بحث جدی نمایندگان با وزیر پیشنهادی اطلاعات درباره عناصر نفوذی

نماینده سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین از نگاه مثبت کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها نسبت به وزیران پیشنهادی کشور و اطلاعات خبر داد.
نماینده سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین از نگاه مثبت کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها نسبت به وزیران پیشنهادی کشور و اطلاعات خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۸۹۲۷

غلامرضا توکل ادامه داد: در دو جلسه‌ای اعضای کمیسیون با وزیران پیشنهادی اطلاعات و کشور داشتند مباحث خوبی مطرح شد و نسبت به حیطه کاری و وظایف این دو وزارتخانه بحث و بررسی صورت گرفت و وزیران پیشنهادی هم به ارائه برنامه‌های خود پرداختند و نمایندگان هم پیشنهادات خود را برای بهبود روند کار ارائه دادند و در مجموع هر دو نامزد پیشنهاد شده از سوی رئیس جمهور با پاسخ‌هایی که به پرسش‌های نمایندگان دادند توانستند رای اکثریت اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها را بخود جلب کنند.


وی با بیان اینکه از جمله مباحث مطرح شده موضوع انتصابات و سلسله مراتب اداری در دو وزارتخانه مذبور بود خاطرنشان کرد: نمایندگان در حوزه مباحث امنیتی دغدغه‌هایی داشتند و نظر مشورتی خود را به وزیر پیشنهادی کشور ارائه دادند. طبعا موضوعاتی مثل حضور اتباع مجاز و همچنین اتباع غیر مجاز و ساماندهی افاغنه مجازی که در کشور هستند و اخراج اتباع خارجی غیر مجاز مباحث زیادی مطرح شد و در همین خصوص تاکید شد که روز مبادی مرزی کنترل بیشتری صورت گیرد از سوی دیگر قرار شد که نقطه نظرات سازمان ملی مهاجرت در همین زمینه در کمیته‌های تخصصی مطرح و پیرامون آن تصمیم گیری کنند.


نماینده سروستان درباره مباحث مطرح شده در دو جلسه‌ای که با حضور وزیر پیشنهادی اطلاعات در کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها عنوان شد گفت: مساله نفوذ یکی از موضوعاتی بود که در این جلسات پیرامون آن بحث و بررسی صورت گرفت. طبعا در خصوص برخی از اتفاقات تروریستی که در کشور صورت گرفت مثل موضوع شهادت اسماعیل هنیه و همچنین حادثه ناگوار حرم حضرت شاهچراغ (ع) هم مباحث جدی مطرح شد و نمایندگان از وزیر پیشنهادی اطلاعات خواستند که در صورت تصدی دوباره این وزارتخانه نسبت به این اتفاقات تلخ رصد مستمر داشته باشد و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی هم نسبت به وقوع هر گونه حادثه امنیتی احتمالی هم کاملا مراقب باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها