رییس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کردکوی خبر داد؛

ارائه رشته های مهارت محور در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کردکوی

حبیبی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کردکوی گفت: رشته های جدیدی که در سال جاری برای نخستین بار در غرب استان ارائه می شود شامل هتل داری، گردشگری، فتوگرافیک، طراحی و ساخت طلا و جواهر، کاردان حرفه ای مددکار اجتماعی، کاردان حرفه ای آرایش زنانه، کاردان حرفه ای بازرگانی و خدمات مشاوره املاک است.
کد خبر: ۱۴۶۸۹۰۳
نویسنده شبیر دائمی

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان محمد حبیبی جویباری در نشست خبری با رسانه ها با بیان اینکه سیاست کلی آموزش کشور به سمت رشته های مهارت محور رفته است، اظهار کرد: در دنیا دانشگاه ها به سمت نسل پنجم رفته اند اما ما در ایران در حال ورود به دانشگاه های نسل سه هستیم و دو نسل از دنیا عقبیم.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کردکوی افزود: رشته های مهارتی در دنیا مورد استقبال قرار می گیرد و در ایران هم بسیاری از افراد برخی مهارت ها را می آموزند و برای کار به کشورهای خارجی می روند.
وی بیان کرد: کلاس های عملی دانشجویان دانشگاه آزاد در بهترین مزون ها و کارگاه های مهارتی انجام می شود.

حبیبی تصریح کرد: همه کد رشته هایی که در گرگان وجود دارد را به شرط تکمیل ظرفیت، می توان در کردکوی دایر کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کردکوی گفت: از ترم جاری به موازات پرونده آموزشی، پرونده مالی هم برای دانشجویان تشکیل می شود تا دانشجویان در پایان ترم با چالش مالی مواجه نباشد‌.

وی یکی از مشکلات این دانشگاه را تبلیغات کم برای جذب دانشجو عنوان کرد و گفت: متاسفانه نتوانستیم آن طور که باید با سایر دانشگاه ها رقابت کنیم و برنامه هایی در این راستا در نظر گرفته شده است.

وی از برگزاری دوره های کوتاه مدت و ارائه مدرک معتبر در رشته های مختلف در این مرکز خبر داد.

حبیبی گفت: دوره های علوم پزشکی شامل دستیار دندانپزشک، فوریت های پزشکی و غیره را با همکاری جهاد دانشگاهی از ابتدای مهر در این مرکز برگزار خواهیم کرد که متقاضیان می توانند از این امکان بهره مند شوند.

وی بیان کرد: رشته های جدیدی که در سال جاری برای نخستین بار در غرب استان ارائه می شود شامل هتل داری، گردشگری، فتوگرافیک، طراحی و ساخت طلا و جواهر، کاردان حرفه ای مددکار اجتماعی، کاردان حرفه ای آرایش زنانه، کاردان حرفه ای بازرگانی و خدمات مشاوره املاک است.
حبیبی توضیح داد: مجوزسایر رشته ها هم اخذ شده که در صورت استقبال شهروندان در دانشگاه ارانه خواهد شد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها