انتقال خودروهای رها شده شهر مهران به پارکینگ

فرمانده انتظامی استان ایلام از انتقال خودروهای رها شده شهر مهران به پارکینگ خبر داد و گفت: زائران پس از بازگشت به کشور و ورود به شهر مهران برای پیگیری به دو پارکینگ ۷۲ تن شهرداری واقع در فاز چهارم روبه‌روی منازل گمرک و میدان شهدا ابتدای جاده مهران به ایلام مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۴۶۸۸۹۰

به گزارش جام جم آنلاین ،سردار جمال سلمانی صبح امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم مرداد_ در جمع خبرنگاران از انتقال خودرو‌های رها شده شهر مهران به پارکینگ خبر داد و اظهار کرد: زائران برای اطلاع از محل پارک خودرو با سامانه ۱۲۰ تماس بگیرند.

وی افزود: خودرو‌های رها شده در خیابان‌های شهر مهران به پارکینگ عمومی انتقال داده می‌شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: زائران پس از بازگشت به کشور و ورود به شهر مهران برای پیگیری به دو پارکینگ ۷۲ تن شهرداری واقع در فاز چهارم روبه‌روی منازل گمرک و میدان شهدا ابتدای جاده مهران به ایلام مراجعه کنند.

سردار سلمانی خاطرنشان کرد: پلیس به منظور روان‌سازی ترافیک و عادی‌سازی خیابان‌ها خودرو‌های رها شده در سطح شهر و معابر عمومی، خودرو‌هایی که برای شهروندان سد معبر یا ایجاد مزاحمت شده را به پارکینگ‌های از پیش تعیین شده انتقال داده است.

وی ادامه داد: آن دسته از زائرانی که وسایل نقلیه آن‌ها به پارکینگ منتقل شده است می‌توانند با شماره گیری ۱۲۰ یا شماره ۱۱۰ از محل دقیق پارک وسیله نقلیه خود اطلاع پیدا کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها