مطالبات پرستاران را از مجاری قانونی رسیدگی می‌کنیم

یزد- معاون توسعه‌ی مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: مطالبات پرستاران که در حوزه اختیارات ما بوده، انجام شده و مابقی به صورت کشوری در حال پیگیری است.
کد خبر: ۱۴۶۸۸۱۰

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، حسین ابوالحسینی اظهار داشت: بر اساس اختیارات و منابعی که داشتیم سعی کردیم بخشی از مطالبات را انجام دهیم، اما برخی درخواست‌ها خارج از اختیارات دانشگاه است و نیاز به مصوبات کشوری دارد.

معاون توسعه‌ی مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان اینکه این مطالبات باید از طریق وزارت بهداشت، دولت و یا حتی مجلس پیگیری شود، افزود: مطالبات پرستاران را منعکس می‌کنیم تا بتوانیم درخواست‌های آنان را از مجاری قانونی پیگیری کنیم.

ابوالحسینی به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی یزد در پی درخواست‌های پرستاران اشاره کرد و ادامه داد: پرداخت تعرفه پرستاری را از شهریور سال گذشته به صورت قطعی شروع و از حالت علی الحساب خارج کردیم، ماه‌های ابتدایی سال هم که به صورت علی الحساب پرداخت شده، ما به التفاوت آن حساب و در حال پرداخت می‌باشد که الان سه ماه اول آن پرداخت شده است.

معاون توسعه‌ی مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان اینکه اصلاح ساعت اضافه کار یک موضوع کشوری است، اظهار داشت: پیگیر هستیم تا بتوانیم مجوز را از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گرفته و مبلغ ساعت اضافه کار را افزایش دهیم ولی در عین حال ما مبلغی را به عنوان کمک اضافه کردیم.

ابوالحسینی افزود: همچنین قانون بهره وری که مربوط به ساعت موظفی آنهاست را از سال گذشته اعمال کردیم و الان قانون بهره برای آنها به طور کامل اجرا می‌شود.

وی گفت: اینها اقداماتی است که از سال گذشته اعمال شده، اما در زمینه رفاهیات، افزایش مبلغ ساعت اضافه کار و اصل تعرفه پرستاری که نیاز به اصلاح دارد در حوزه اختیارات وزارت بهداشت و دولت هست که پیگیری و انجام خواهد شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها