حملات رزمندگان مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه ادامه دارد

رزمندگان مقاومت فلسطین از انجام حملات جدید علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه خبر دادند.
کد خبر: ۱۴۶۸۷۲۰

به گزارش جام‌جم‌آنلاین به نقل از شبکه خبری المیادین، «ابوخالد» سخنگوی گردان‌های شهید القاسم شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین در اظهاراتی گفت که نیروهای این گردان روز سه شنبه درگیری‌های شدیدی با اشغالگران در خیابان جورج در منطقه الجنینه واقع در شرق رفح داشتند.

وی افزود: نیروهای ما توانستند با آر. پی. جی یک ماشین جنگی صهیونیستی از نوع «۱۱۳M» را منهدم کنند که بر اثر آن تعدادی کشته و زخمی شدند.

ابوخالد همچنین از انجام حملات راکتی و خمپاره‌ای علیه نیروهای اشغالگر در شمال شرق القراره واقع در خان یونس و خسارت وارد کردن به آن‌ها خبر داد.

سخنگوی گردان‌های شهید القاسم شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین ادامه داد: مجاهدان ما تجمع نیروهای دشمن در منطقه «الحدیقه الیابانیه» واقع در تل السلطان در غرب رفح را هدف حملات راکتی قرار داده و خسارت های سنگینی به دشمن وارد کردند.

روز دوشنبه نیز «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: تجمع نظامیان و خودروهای دشمن صهیونیستی در حال نفوذ به منطقه الزنه در شرق شهر خان یونس را با رگبار خمپاره هدف قرار دادیم.

سرایا القدس همچنین گزارش داد: ما به همراه گردان‌های القسام، یک تانک «مرکاوای ۴» اسرائیل را با استفاده از یک بمب هدایت شونده قوی انفجاری در محله تل السلطان در غرب شهر رفح منهدم کردیم.

در همین راستا، گردان‌های «شهدای الاقصی» شاخه نظامی جنبش فتح نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به همراه سرایا القدس، یک تیم نظامی صهیونیست را در گذرگاه «الطیبه» در غرب شهر طولکرم هدف قرار دادیم.

گردان شهدای الاقصی اضافه کرد: یک خودروی نظامی اسرائیلی را در محله تل السلطان در غرب رفح با گلوله آرپی‌جی ۸۵ هدف قرار دادیم.

گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس نیز اعلام کرد: مجاهدان ما نیروهای اشغالگر را که در شمال شرق شهر خان یونس در جنوب نوار غزه نفوذ کرده بودند، با خمپاره هدف قرار دادند.

پس از گذشت بیش از ۱۰ ماه از جنگ علیه نوار غزه، درگیری‌های شدید میان نظامیان رژیم اشغالگر و مبارزان مقاومت در بخش های مختلف این منطقه در جریان است.

این جنگ که رژیم صهیونیستی آن را با ۲ هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر ۲۲۰۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه انداخت، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی با اشاره به روند جنگ علیه نوار غزه و تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی اذعان کرده‌اند که وعده‌های «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم طی ۱۰ ماه گذشته درباره کسب پیروزی در جنگ و نابودی حماس، توخالی و عوام فریبانه بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها