نشست خبری شهردار برازجان با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار؛

ابر پروژه برازجان به زودی کلنگ زنی خواهد شد

فرماندار دشتستان؛

3 پروژه نیمه کاره شهرستان تامین اعتبار شد

مجموعه تعاونی پرگان که شامل 2پروژه است و شهرک آبرسانی طی پیگیری های فراوان تامین اعتبار شده است و مناقصه جهت مشخص شدن پیمانکار آن نیز انجام شده است.
کد خبر: ۱۴۶۸۴۸۷
نویسنده زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

به گزارش خبرنگار جام جم- فرماندار شهرستان دشتستان روز یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار بیان کرد:امروزه مدل مواجهه با نشریات تغییر کرده است و به صورت الکترونیکی درآمده اند، رسانه عنصر پیش برنده یک گفتمان است و به جایگاه وزین خبرنگاری باید توجه شود.

احمد بنافی گفت:اولویت شهرستان را اولویت حل مسائل آن می دانیم و به همین دلیل آمار قتل و خودکشی در شهرستان به طور چشم گیری کاهش پیدا کرده است.

وی در خصوص تعاونی ها مطرح کرد:3 پروژه نیمه کاره وجود دارد( مجموعه تعاونی پرگان که شامل 2پروژه است و شهرک آبرسانی)که طی پیگیری های فراوان تامین اعتبار شده است و مناقصه جهت مشخص شدن پیمانکار آن نیز انجام شده است.

وی ادامه داد: دو دغدغه ما در فصل تابستان در حوزه آب و برق می باشد. در شهرستان  93هزار اشتراک آب داریم و عمده آب شهرستان وارادتی هست و مقداری از خط کوثر و مقداری هم از آب های سطحی سدها تامین می شود.

فرماندار شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد:در سه  نقطه از شهرستان مشکل برق وجود دارد(سعدآباد،ارم و بوشکان  و برازجان6)

وی در خصوص پروژه های عمرانی گفت:در هفته دولت سال 1401 زیر 200 پروژه  وجود داشت و در دهه فجر زیر 233  اما در هفته دولت 1402   حدود 302 پروژه و در دهه فجر همان سال 624 پروژه

و در هفته دولت 1403 نیز قطعا بیشتر خواهد شد ؛ 1/3 کل پروژه های راه استان بوشهر در دشتستان است و عمده پروژه ها افتتاحی است .

بنافی در حوزه آموزش تصریح کرد:20 مدرسه همزمان  در حال ساخت است یا در هفته دولت کلنگ زنی می گردد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها