اسرائیل ‌پاسخ ترور هنیه را دریافت خواهد کرد
سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه:

اسرائیل ‌پاسخ ترور هنیه را دریافت خواهد کرد

تحلیلگر صهیونیست:

اسرائیل در حلقه آتش‌ گرفتار شده‌ است/ترور هنیه اراده محور ضداسرائیلی را تقویت‌ کرد

تحلیلگر صهیونیست، ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را عامل تقویت اراده محور مقاومت برای مقابله با تل‌آویو، اعلام‌ کرد.
کد خبر: ۱۴۶۸۴۱۱

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از ایرنا، «کوبی مارون» کارشناس امنیتی کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، با اشاره به غیرمنتظره بودن عملیات «طوفان الاقصی» نوشت: بعد از شکست مفتضحانه اسرائیل در هفت اکتبر ۲۰۲۳(۱۵ مهرماه ۱۴۰۲)، ضعف تل آویو در مقابله با این عملیات، موجب تعجب ایرانی ها و دیگر بازیگران منطقه غرب آسیا شد.

وی، عملیات طوفان الاقصی را عامل علنی شدن ضعف رژیم اشغالگر و از بین رفتن بازدارندگی آن دانست و گفت: بعد از عملیات، ایران و متحدانش، طرح ایجاد حلقه آتش در اطراف اسرائیل را که توسط (شهید) سلیمانی فرمانده سابق سپاه قدس طراحی شده بود ،به اجرا درآوردند و به موفقیت های بزرگی رسیدند.

در همین حال، «یوئل گوزینسکی» تحلیلگر روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» نیز با اشاره به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس، این سئوال را مطرح کرد که آیا این ترور به تغییر سیاست محور مقاومت به نفع تل‌آویو خواهد انجامید؟

این تحلیلگر صهیونیست درباره تاثیرات ترور شهید هنیه بر معادلات منطقه گفت: ترور رئیس دفتر سیاسی حماس به تندتر شدن موضع محور مقاومت و تقویت اراده آن برای مقابله با اسرائیل خواهد انجامید.

اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اشغالگر از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید هنیه و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود روز به روز افزایش می‌یابد.

رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

بر اساس این گزارش، سرویس‌های اطلاعات رژیم صهیونیستی هم تلاش می‌کنند تا با کمک متحدان خود نوع، هدف و زمان انجام حمله را به دست آورند.

رادیوی رژیم صهیونیستی با اشاره به خلوتی خیابان‌ها و نگرانی‌هایی که در چهره تک تک صهیونیست‌ها موج می‌زند، آن را شبیه به شرایط دوره کرونا توصیف کرده است.

یک فرمانده پیشین ارتش رژیم صهیونیستی نیز رایزنی گسترده مقامات جهان با ایران و سفرهای دیپلماتیک آنها به منطقه؛ پس از تاکید تهران بر گرفتن انتقام ترور شهید هنیه را بیانگر قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: اسرائیل در انتظار این پاسخ روزهای سختی را می گذراند.

«اسرائیل زیف» درباره وضعیت رژیم صهیونیستی پس از تاکید ایران بر پاسخ به ترور شهید هنیه به رادیوی رژیم اسرائیل گفت: اسرائیل «روزهای سخت و پرتنشی» را تجربه می‌کند و دلیل آن، انتظار برای پاسخ احتمالی ایران است.

وی تاکید کرد: «این زمان گفتن حقیقت است. روند امور از کنترل ما خارج شده است. باید نسبت به آنچه در روزهای آتی رخ می‌دهد، کاملا هوشیار باشیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها