استاندار یزد مطرح کرد؛

آمادگی کامل استان یزد جهت میزبانی از مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا ۲۰۲۴

یزد- استاندار یزد با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی استان یزد گفت: این دوره از مسابقات، با حضور تیم هایی از بیش از 12 کشور آسیایی در شهریورماه سال جاری برگزار می شود.
کد خبر: ۱۴۶۸۳۴۹

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، نشست هم اندیشی و هماهنگی مسائل مربوط به میزبانی استان یزد از مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا ۲۰۲۴؛ به ریاست استاندار برگزار شد.
 
استاندار یزد با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی استان یزد گفت: این دوره از مسابقات، با حضور تیم هایی از بیش از 12 کشور آسیایی در شهریورماه سال جاری برگزار می شود.
  
فاطمی از باشگاه شهداب به عنوان یکی از افتخارات ورزش استان یزد یاد کرد و افزود: به همت این باشگاه و با همکاری سایر دستگاه‌ها و به ویژه اداره کل ورزش و جوانان، برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری مسابقات به بهترین نحو ممکن صورت گرفته است.
 
استاندار یزد در ادامه از آمادگی کامل استان یزد برای میزبانی از مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا ۲۰۲۴ خبرداد و تصریح کرد: کلیه تمهیدات لازم و زیرساخت‌های مورد نیاز برای برگزاری مسابقات در سطح بین المللی اندیشیده و تامین شده است.
 
وی یکی از رویکردهای مورد پیگیری را تبدیل استان یزد به مرکز برگزاری رویدادهای بین‌المللی ورزشی، فرهنگی، علمی و فناوری عنوان و خاطرنشان کرد: در این راستا باید زیرساخت‌های لازم فراهم و حمایت های لازم صورت گیرد.
 
فاطمی ادامه داد: تبدیل استان یزد به مرکز برگزاری رویدادهای بین المللی، در ابعاد مختلف به ویژه گردشگری و مسائل فرهنگی اهمیت زیادی دارد.
 
استاندار یزد در پایان اضافه کرد: امیدواریم در پرتو پیگیری ها و برنامه ریزی های انجام شده، مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا ۲۰۲۴ بهترین نحو ممکن در استان یزد برگزار شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها