نشست خبری شهردار برازجان با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار؛

ابر پروژه برازجان به زودی کلنگ زنی خواهد شد

"قدوسی":از ابتدای سال مطالعات سه پروژه مهم و اساسی شهر نیز انجام شده است و10تا20 درصد پیشرفت  فیزیکی داشته اند.
کد خبر: ۱۴۶۸۳۳۸
نویسنده زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

به گزارش جام جم-شهردار برازجان شامگاه شنبه 20 مرداد در جمع خبرنگاران بیان کرد: فارغ از هر نگرش سیاسی وجه اشتراک همه ما آبادانی شهرمان است و همه ما برای آباد شدن برازجان تلاش می کنیم و همه دغدغه ما شهری بهتر برای مردم این دیار است.

مرتضی قدوسی اعلام کرد:جابه جایی سایت پسماند از سال گذشته در دستور کار بوده ومطالعات آن نیز انجام شده است؛ مکان های پیشنهادی که مطرح شده است آسیب های وارده از سایت پسماند را برطرف خواهد کرد.

وی در خصوص آرامستان جدید برازجان تصریح کرد: هزینه هنگفتی برای آماده سازی آن شده است و با اینکه 2هزار قبرآماده شده است اصلا شرایط ابتدایی یک آرا مستان را ندارد و باید به مکان دیگری منتقل شود.

شهردار برازجان گفت: از ابتدای سال مطالعات سه پروژه مهم و اساسی شهر نیز انجام شده است و10تا20 درصد پیشرفت  فیزیکی داشته اند،این پروژه ها شامل:

1- محور ارتباطی میدان خلیج فارس به میدان کشاورز است که به نام رئیس جمهور شهید نام گذاری خواهد شد با اعتباری بالغ بر 100میلیارد تومان که تامین اعتبار آن از ناحیه استاندار محترم حمایت خواهد شد و در هفته دولت نیزکلنگ زنی می گردد.

2-ابر پروژه شهر برازجان؛احداث زیر گذر میادین امام خمینی وشهید چمران است که یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار بابت مطالعات این کار انجام شده است وآزمایشات خاک آن نیز انجام گرفته است و یک میلیارد بابت این آزمایش پرداخت شده است و یک ماه دیگر فاز اول آن وارد مناقصه می شود؛برآورد هزینه  این پروژه بالغ بر هزار و400میلیارد تومان است و در3 فاز انجام خواهد شد.

3-مسقف کردن بازار روز برازجان که طراحی و مطالعه آن نیز انجام شده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها