گفتگوی سرپرست وزارت خارجه و معاون دفتر سیاسی حماس

انتخاب سنوار مایه مباهات است

باقری، سرپرست وزارت خارجه در گفتگو با معاون سیاسی حماس گفت، انتخاب مجاهد خستگی ناپذیر یحیی سنوار که در عرصه میدانی، مبارزه با صهیونیست‌ها را هدایت می‌کند، مایه مباهات است.
کد خبر: ۱۴۶۸۳۳۷

به گزارش جام‌جم‌آنلاین،باقری، سرپرست وزارت خارجه در گفتگو با معاون سیاسی حماس گفت، انتخاب مجاهد خستگی ناپذیر یحیی سنوار که در عرصه میدانی، مبارزه با صهیونیست‌ها را هدایت می‌کند، مایه مباهات است. 

سرپرست وزارت امور خارجه در تماس تلفنی خلیل الحیه معاون دفتر سیاسی جنبش حماس درباره اقدامات تجاوزکارانه و تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور شهید هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران و حمله جنایتکارانه روز شنبه به آوارگان فلسطینی در مدرسه تابعین در غزه گفتگو کرد.

باقری با تسلیت مجدد شهادت آقای هنیه و تبریک انتخاب آقای یحیی سنوار به عنوان رئیس دفتر سیاسی این جنبش گفت: انتخاب مجاهد خستگی ناپذیر یحیی سنوار که در عرصه میدانی مبارزه با صهیونیست‌ها را هدایت می‌کند، مایه مباهات است. 

سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به رایزنی‌های گسترده جمهوری اسلامی ایران پیرامون جنایت جدید صهیونیست‌ها در حمله به مدرسه تابعین در غزه گفت: جمهوری اسلامی ایران به‌جد در تلاش برای محکومیت جنایت تازه صهیونیست‌ها در مجامع منطقه‌ای و بین‌المللی است.

خلیل الحیه معاون دفتر سیاسی جنبش حماس نیز با اشاره جنایت تازه رژیم صهیونیستی در شهادت زنان و کودکان بی‌گناه در غزه، خواستار محکومیت جهانی این اقدام تروریستی در مجامع بین‌المللی شد و بر تداوم رایزنی‌ها با تهران در این باره تاکید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها