دستگیری مجلس از دولت
عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد 

دستگیری مجلس از دولت

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جام جم آنلاین:

اهمیت همدلی با رئیس جمهور

 عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت همدلی بین دولت و مجلس گفت: در مجلس این نگاه وجود دارد که موفقیت آقای رئیس جمهور موفقیت همه ماست.
 عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت همدلی بین دولت و مجلس گفت: در مجلس این نگاه وجود دارد که موفقیت آقای رئیس جمهور موفقیت همه ماست.
کد خبر: ۱۴۶۸۲۷۵

به گزارش جام جم آنلاین، حمیدرضا گودرزی با اشاره به اهمیت همدلی بین دولت و مجلس تاکید کرد: در مجلس این نگاه وجود دارد که موفقیت آقای رئیس جمهور موفقیت همه ماست.

وی ادامه داد: مجلس همدلی و همراهی لازم را با رئیس جمهور خواهد داشت. اما این مهم به توانایی گزینه‌های مطرح شده از سوی رئیس جمهور نیز بستگی دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این روز‌ها خبر‌هایی درباره گزینه‌های انتخابی رئیس جمهور مطرح می‌شود که اگر درست باشد، می‌توان گفت گزینه‌های ضعیفی در بین آن‌ها وجود دارد.

گودرزی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب به معیار‌های لازم در این خصوص اشاره فرموده‌اند، عنوان کرد: چنانچه آقای پزشکیان به این معیار‌ها توجه لازم را داشته باشند در مجلس نیز با دولت همراهی لازم صورت خواهد گرفت. 

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند که مسائل فرهنگی مهم هستند. اما مسائل اقتصادی از اهمیت بیشتری برخوردار هستند

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به این ترتیب گزینه‌های آقای پزشکیان در خصوص وزارت راه و شهرسازی و وزارت صمت باید گزینه‌های مناسبی باشد، زیرا برای عبور از مشکلات اقتصادی کشور به مدیران کارآزموده و باتجربه‌ای نیاز است.

‌گودرزی با اشاره به اینکه سخت‌گیری‌های مجلس در نهایت به نفع دولت و مردم خواهد بود، توضیح داد: برای بهبود شرایط کشور به گزینه‌های کارآمد نیاز داریم.

وی با اشاره به اینکه آقای پزشکیان هنگام انتخاب مدیران باید نگاهی همه جانبه داشته باشد، افزود: در واقع ایشان باید افرادی را در پست‌های مختلف کشور به کار بگیرد که تجربه و دانش لازم را داشته باشند.

 عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در کشورمان منابع انسانی خوبی وجود دارد، عنوان کرد: با استفاده از این ظرفیت می‌توان عقب ماندگی‌های کشور را در عرصه‌های مختلف مانند اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جبران کرد. 

به گفته گودرزی برای استفاده از این پتانسیل باید در فضایی که همدلی و همراهی حاکم است اقدامات لازم را انجام داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها