دستگیری مجلس از دولت
عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد 

دستگیری مجلس از دولت

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با جام جم آنلاین:

رفع مشکلات کشور با تعامل دولت و مجلس

 سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت تعامل و همدلی بین دولت و مجلس گفت: نمایندگان مجلس فارغ از مرزبندی و سلیقه‌های سیاسی صلاحیت وزرا را بررسی خواهند کرد.
 سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت تعامل و همدلی بین دولت و مجلس گفت: نمایندگان مجلس فارغ از مرزبندی و سلیقه‌های سیاسی صلاحیت وزرا را بررسی خواهند کرد.
کد خبر: ۱۴۶۸۲۷۴


به گزارش جام جم آنلاین، سلمان اسحاقی به اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند که تعامل بین دولت و مجلس سبب تسریع و تسهیل تحقق حقوق مردم خواهد شد، عنوان کرد: علاوه بر این ایشان به حساسیت‌های مجلس نیز اشاره کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مجلس دوازدهم نسبت به مشکلات کلان کشور از اشراف خاصی برخوردار است، ادامه داد: نمایندگان مجلس فارغ از مرزبندی‌های جناح‌های سیاسی و سلیقه‌های سیاسی صلاحیت وزرا را بررسی خواهند کرد و برای این مهم به نیاز‌های کشور در داخل و حوزه بین‌الملل نیز توجه خواهند داشت.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود که آقای پزشکیان در خصوص انتخاب وزیر بهداشت و وزرای متولی اقتصاد و معیشت مردم نهایت دقت را داشته باشند، توضیح داد: لازم به یادآوری است که آقای پزشکیان سابقه فعالیت به عنوان وزیر بهداشت را نیز دارند.

اسحاقی ادامه داد: علاوه بر این ایشان حدود ۲۰ سال نیز سابقه فعالیت در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس را دارند و در برنامه‌های انتخاباتی نیز همواره بر اهمیت بحث عدالت در سلامت تاکید داشته‌اند.

وی یادآور شد: بنابراین با توجه به این سابقه انتظار داریم که آقای پزشکیان گزینه درخشانی را برای وزارت بهداشت و درمان در نظر گرفته باشد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علاوه بر این گزینه‌های وزرای متولی اقتصاد و معیشت مردم نیز بسیار مهم هستند، زیرا باید از شاخص‌هایی مانند با تجربه بودن و کارآمدی برخوردار باشند. 

‌اسحاقی ادامه داد: نکته دیگری که باید به آن پرداخت این مساله است که به شکل مکرر گفته می‌شود که آقای پزشکیان با مقام معظم رهبری در خصوص تمام اعضای کابینه مشورت می‌کنند. این در حالی است که باید تاکید کرد که مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب اعضای کابینه در همه ادوار به موضوعات کلان و معیار‌های لازم اشاره فرموده‌اند.

 وی عنوان کرد: به این ترتیب نمایندگان مجلس هنگام بررسی صلاحیت وزرا با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب عمل خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها