آیین تجلیل از خبرنگاران به میزبانی شهرداری بندرعباس برگزارشد

مراسم روز خبرنگار در بندرعباس با تجلیل از پیشکسوتان و خبرنگاران برگزار شد.
مراسم روز خبرنگار در بندرعباس با تجلیل از پیشکسوتان و خبرنگاران برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۶۸۲۶۳

 هرمزگان-جام جم انلاین-مراسم روز خبرنگار در بندرعباس با تجلیل از پیشکسوتان و خبرنگاران برگزار شد.


شامگاه روز پنج شنبه ۱۸ مرداد در مراسم روز خبرنگار از پیشکسوتان و خبرنگاران رسانه ها استان تجلیل شد.


به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس شهردار بندرعباس در این مراسم ضمن گرامیداشت  روز خبرنگار و تبریک این روز به همه اصحاب رسانه، اظهار کرد: روایت‌گری وقایع جامعه وظیفه خبرنگاران است و خبرنگاران باید در جهت انعکاس واقعیت‌های جامعه گام بردارند.


وی با بیان این‌ که خبرنگاران برای مجموعه شهرداری دارای جایگاه ویژه‌ای هستند، گفت: قلم زرین خبرنگاران اذهان جامعه را به خود معطوف میکند و ما انتظار داریم خبرنگاران با اطلاع رسانی و تشریح فعالیت های همکاران ما در شهرداری، خدمات مجموعه را به اطلاع مردم برسانند و امید بخشی و امیدواری و شور و نشاط اجتماعی را در جامعه ترویج وتقویت نمایند.


شهردار افزود : خبرنگاری کاری سخت ، طاقت فرسا و فارغ از مکان و زمان است. در هر جشن و در هر حادثه ای ، قشر خبرنگاران به‌عنوان اولین نفر در صحنه‌ها حضور دارند.


وی تاکید کرد: خبرنگاری اتفاقی دو سویه است، هم تهدید و هم عشق است که خبرنگاران با عشق واژه‌ها را می‌نگارند ، ذهن مخاطبان را به خود معطوف می‌کنند و چراغ آگاهی و اطلاع رسانی را روشن نگه می دارند.
 
شهردار خاطر نشان کرد دستاورد امروز ما در زیبا سازی شهر بندرعباس، هویت بخشی به شهر و ایجاد و ترویج و گسترش روح تازه، جان تازه و لطافت به شهر و تنوع رنگ و نور و اصلاح پوشش گیاهی و ایجاد مکانهای مختلف تفریحی، ورزشی و تفرجگاها و تقویت فضاهای بصری و المانهای شهری و توسعه زیر ساختهای شهری و عمرانی همه نتیجه نقد موثر و ارتباط خوب با رسانه ها و ایجاد فضای گفتمانی بین مدیریت شهری و مردم و اصحاب رسانه بوده است. 


 عیسی عباسی رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز گفت: خبرنگاران واقعیت‌ها را منتشر می‌کنند و خبر باید براساس واقعیت‌ها منعکس و منتشر شود و براساس منشور اخلاقی، اخبار باید به‌ دور از تشویش اخلاق عمومی منتشر شود.


رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس یادآور شد: موضوع رسالت خبرنگاران اهمیت ویژه ای دارد و همواره در مسیر رشد و‌ توسعه شهر، مجموعه رسانه ای استان همراه شورای شهر و شهرداری بوده اند و این مساله جامعه را در مسیر درست در راستای آگاهی بخشی و روشنگری پیش می برد.


عباسی تجلیل از خبرنگاران توسط مجموعه مدیریت شهری را توجه به جایگاه خبرنگاران و خبر در پیشرفت شهر عنوان کرد و اظهار داشت خبرنگاران با نقد و پیشنهاد سازنده بهتر از هر کسی میتوانند مسیر رشد و پیشرفت شهر را هموار کنند و این میسر نمیشود مگر با همکاری و همراهی رسانه ها با مدیریت شهری.
در ادامه و بخشهای دیگری از  مراسم رسولی مدیر عامل خانه مطبوعات، شمس الدینی رییس هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران،  نعمتی رییس هیئت مدیره انجمن کارفرمایان روزنامه های استان و سالاری پیشکسوت عرصه رسانه و‌ خبر نیز سخنرانی نمودند و از شهردار بندرعباس به واسطه ارج نهادن و تجلیل از خبرنگاران تشکر و قدردانی کردند.
لازم به ذکر است در این مراسم که به همت و تلاش و کوشش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری در تالار شهر بندر عباس برگزار شد. پیشکسوتان ،خبرنگاران و اصحاب رسانه، شهردار بندر عباس، رییس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر بندرعباس، رییس بسیج رسانه استان، مدیر عامل خانه مطبوعات، رییس هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران، رییس هیئت مدیره انجمن کارفرمایان روزنامه های استان و فعالین حوزه های مختلف رسانه ای و فضای مجازی حضور داشتند و در دو بخش مجزا با قرائت اسامی ۲۵۰ نفر از خبرنگاران مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها