افزایش شهدای جنایت هولناک صهیونیست‌ها علیه نمازگزاران مصلای مدرسه "التابعین" به ۱۲۵ تن

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با بمباران مصلای مدرسه‌ای در محله الدرج شهر غزه به هنگام نماز صبح دست کم ۱۲۵ فلسطینی را شهید و صد‌ها نفر دیگر را زخمی کردند.
کد خبر: ۱۴۶۸۱۷۳

به گزارش جام جم آنلاین، بنابر این گزارش، مصلای مدرسه "التابعین" در محله الدرج شهر غزه که هنگام اقامه نماز صبح امروز (شنبه) هدف حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت، محل اسکان آوارگان بود.

در این حمله دست کم ۱۲۵ فلسطینی شهید و صد‌ها نفر نیز زخمی شدند، بیشتر شهدا کودکان و افراد سالخورده هستند که در این مدرسه پناه گرفته بودند.

به گفته شاهدان، شدت حمله به حدی بوده که پیکر‌های شهدا تکه تکه و به اطراف پراکنده شده است.
نیرو‌های امدادی و مردمی به علت حجم گسترده ویرانی و شمار بالای شهدا و مجروحان از کمک عاجز مانده‌اند.

آوارگان در مدرسه التابعین غزه با سه موشک هدف قرار گرفتند
سخنگوی سازمان دفاع مدنی باریکه غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی با سه موشک آوارگان را هنگام اقامه نماز صبح در مدرسه التابعین در محله الدرج شهر غزه هدف قرار داد.
شهادت ۹۰ درصد آوارگانی که در مدرسه التابعین شهر غزه پناه گرفته بودند
سخنگوی سازمان دفاع مدنی باریکه غزه اعلام کرد در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مدرسه التابعین در محله الدرج شهر غزه ۹۰ درصد آوارگان که در آن پناه گرفته بودند، شهید شدند.

ادعای رژیم صهیونیستی درباره حمله به مقر فرماندهی حماس در مدرسه غزه
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد در حمله هوایی به مدرسه التابعین در محله الدرج شهر غزه، مقر فرماندهی و کنترل حماس را هدف قرار داده است.

به گزارش العالم، ارتش اشغالگر در حالی مدعی شده در این حمله مقر فرماندهی و کنترل حماس را هدف قرار داده است که اغلب شهدای جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در این مدرسه کودکان و سالخوردگان هستند.

در همین حال، دفتر رسانه‌ای دولتی در غزه اعلام کرد: تیم‌های امدادی تاکنون موفق نشدند پیکر تمامی شهدا را خارج کنند.

این مرکز تاکید کرد: ما از جامعه بین المللی و سازمان‌های جهانی می‌خواهیم که بر اشغالگران فشار بیاورند تا جنایت نسل کشی علیه غیرنظامیان و آوارگان در باریکه غزه متوقف شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها