مدیر هلدينگ صنایع مس افق کرمان اعلام کرد:

صدور مجوز افزایش سرمایه جذاب 49 درصدي در  فافق 

مدیر هلدينگ صنایع مس افق کرمان از صدور مجوز افزایش سرمایه از سوي سازمان بورس و اوراق بهادار  خبر داد.  
مدیر هلدينگ صنایع مس افق کرمان از صدور مجوز افزایش سرمایه از سوي سازمان بورس و اوراق بهادار  خبر داد.  
کد خبر: ۱۴۶۸۱۳۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ عباس پورافغان، با اشاره به روند افزایش سرمایه اظهار داشت: مجوز افزایش سرمایه‌ هلدینگ  صنایع مس افق کرمان با نماد فافق در بازار سرمایه، از مبلغ 4.700.000.000.000 ريال به مبلغ 7.000.000.000.000 ريال معادل 49 درصد از محل سود انباشته (900.000.000.000 ريال )، مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی (1.400.000.000.000 ريال ) از سوي سازمان بورس و اوراق بهادار صادر شد. 

وی با اشاره به عملکرد شركت در سال مالي 1402و رشد67درصدی سود‌آوری نسبت به مدت مشابه سال 1401 افزود: با توجه به برنامه‌‌‌ریزی‌‌‌های انجام‌‌‌ شده در راستاي بهبود فعاليت شرکت‌ها، شاهد ادامه روند سودآوری و رشد شرکت ها بوده و چشم‌‌‌انداز روشنی را در آينده براي آنها متصور خواهيم بود . 

مدیر هلدینگ صنایع مس افق کرمان ضمن اشاره به  اذعان اکثر کارشناسان به ارزندگی سهم فافق و سود آوری متوالی این هلدینگ طی سال های فعالیت خود افزود: با تحقق برنامه‌های توسعه محور در مجموعه هلدینگ، شاهد رشد خوبی در سود خالص شرکت خواهيم بود واین افزایش سرمایه در جهت اصلاح ساختار مالی و سرمایه‌گذاری در طرح‌‌‌های توسعه و تامین ماشین‌‌‌آلات و تجهیزات در شرکت‌های زیرمجموعه استفاده خواهد شد.  
وی افزود: شرکت‌های زیرمجموعه شرکت صنایع مس افق کرمان با تمام توان و با داشتن نیروی انسانی متخصص در حال رشد و توسعه مي باشند و به‌‌‌زودی اخبار و اطلاعات جدیدی از طرح‌‌‌های توسعه، پروژه‌‌‌ها و قراردادهای جدید آن شرکت‌ها به اطلاع عموم و سهامداران خواهد رسید. 

پورافغان، خاطرنشان کرد: شرکت صنایع مس افق کرمان با مدیریت و هم‌‌‌افزایی 12 شرکت‌ زیرمجموعه توانسته زنجیره‌‌ ارزش‌‌‌افزوده محصولات و خدمات در صنایع پایین‌‌‌دستی صنعت مس را فراهم کند وگام‌‌‌های بلند و ارزشمندی در اشتغال و رشد و شکوفایی اين صنعت در منطقه بردارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها