رشد 64 درصدی سود شرکت های تابعه فافق؛

10 شركت زيرمجموعه شركت صنايع مس افق كرمان به مجمع رفتند

مدیر هلدینگ صنایع مس افق کرمان گفت:طي هفته های گذشته 10 شركت زير مجموعه هلدينگ صنايع مس افق كرمان به مجمع رفتند.
مدیر هلدینگ صنایع مس افق کرمان گفت:طي هفته های گذشته 10 شركت زير مجموعه هلدينگ صنايع مس افق كرمان به مجمع رفتند.
کد خبر: ۱۴۶۰۰۸۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ عباس پورافغان، اظهار داشت: با برنامه ريزي انجام شده شاهد تكرار سود آوري شركت هاي زير مجموعه هستيم.

وی افزود: در مجامع شركت های زيرمجموعه رشد 64 درصدي سودآوري شركت ها نسبت به دوره مشابه سال مالي گذشته را شاهد بوده ايم.

وی با اشاره به روند رشد و توسعه در شركت هاي زيرمجموعه اظهار داشت: سهامداران در جریان ادامه روند رشد سود متوالي در هلدينگ هستند كه با توان نيروي متخصص هلدينگ محقق شده است.

وي افزود: بازدهی قيمتي سهم این شرکت بورسی طي سال هاي گذشته بيش از 150 درصد بوده كه این عدد نسبت به سایر نمادهای گروه صنعت و معدن، شاخص کل بورس و برخی از بازارهای موازی، بازدهی بالاتری را نشان می‌دهد.

پورافغان، همچنين با تأکید بر کیفیت سود این مجموعه اقتصادی افزود: کیفیت سود شناسایی‌شده در نماد فافق، تماما ناشي از سود عملياتي است كه نشان‌دهنده کیفیت بالای سود سال هاي متوالي در اين هلدينگ مي باشد.

وي ضمن تأکید بر اهمیت سود دهی و صیانت از حقوق ذی‌نفعان اظهارداشت: بر اساس شاخص‌های رشد سود و ارائه خدمات، می‌توان ادعا کرد هلدینگ صنایع مس افق کرمان (فافق) در مسیر برنامه ریزی شده به طور صحيح در حال حركت است . 

پورافغان افزود: جایگاه صنعت مس در کشور و منطقه منحصربه فرد است و هلدينگ صنایع مس افق کرمان نیز در راستای ایجاد توسعه اقتصادی منطقه با تمام توان در حال فعالیت مي باشد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها