دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار با نخست وزیر سوریه:

ریشه همه ناامنی ها در سوریه اشغالگری رژیم‌صهیونیستی و آمریکاست

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ریشه همه ناامنی‌ها در سوریه اشغالگری رژیم‌صهیونیستی و آمریکاست، گفت: رفع اشغالگری آمریکا مهم‌ترین گام برای رفع رنج‌ها و مشکلات مردم سوریه خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۶۷۰۱۶

به گزارش جام جم آنلاین، دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار با نخست وزیر سوریه با اشاره به مناسبات ویژه و راهبردی دو کشور تأکید کرد: دو ملت ایران و سوریه هم چنان در مقابله با همه‌ توطئه‌ها و اقدامات خصمانه‌ی رژیم صهیونیستی و آمریکا در کنار یکدیگر خواهند ایستاد.

آقای احمدیان افزودند ریشه‌ی همه مشکلات، نابسامانی‌ها و نا امنی‌ها در سوریه اشغال گری رژیم صهیونیستی و آمریکاست و رفع اشغال گری آمریکا مهم‌ترین گام برای رفع رنج‌ها و مشکلات مردم سوریه خواهد بود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اقدام جنایت کارانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن دکتر اسماعیل هنیه گفتند شهادت اسماعیل هنیه گام مؤثری در پیش رفت مبارزات مردم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف و پیروزی مردم غزه است و جنایت کاران بدانند این جنایت بی پاسخ نخواهد ماند

آقای احمدیان اضافه کردند امروز تمام دنیا به ماهیت اشغال گری رژیم صهیونیستی و آزادی بخش بودن حرکت مردم فلسطین پی برده است.

 دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اهمیت روابط اقتصادی دو کشور و توسعه همکاری‌های تجاری و مالی دو جانبه بر ضرورت تلاش بیشتر برای تعمیق روابط تاکید کرد.

نخست وزیر سوریه در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری و مراسم تحلیف رییس جمهور محترم، اقدام جنایت کارانه‌ی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه را محکوم و ضمن ابراز هم دردی با ملت مظلوم فلسطین شهادت وی را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

آقای عرنوس بر عزم رهبری و دولت سوریه برای توسعه و تعمیق مناسبات اقتصادی و انجام پروژه‌های مشترک تأکید کرد و افزود: بایستی بخش‌های خصوصی و مردمی دو کشور در حوزه‌ی اقتصادی و تجاری بیش از گذشته فعال شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها