وزیر کشور:

ترور اسماعیل هنیه از سوی فرزندان مقاومت بی‌پاسخ نمی‌ماند

وزیر کشور گفت: بی‌شک ترور شهید «اسماعیل هنیه» از سوی فرزندان راه مقاومت بی‌پاسخ نخواهد ماند و پیروز قطعی این میدان بنا بر وعده خداوند مجاهدان راه حق خواهند بود.
کد خبر: ۱۴۶۶۹۵۲

به گزارش جام جم آنلاین، احمد وحیدی در پیامی به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه آورده است: شهید اسماعیل هنیه از سرداران آزادیخواه جبهه مقاومت بود که راه و رسمش تا ابد سرمشق مجاهدان اسلام خواهد بود.

وی تاکید کرد: رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامیان آن تصور می‌کنند با اقدامات تروریستی جبهه مقاومت تضعیف می‌شود، غافل از آنکه شهادت هریک از فرزندان راه مقاومت، مسیر حق طلبان و مظلومان جهان را در راه رسیدن به هدف اصلی یعنی آزادی قدس شریف و ملت فلسطین و نابودی رژیم صهیون هموارتر خواهد کرد.

وزیر کشور بیان کرد: بی‌شک ترور شهید هنیه از سوی فرزندان راه مقاومت بی‌پاسخ نخواهد ماند و پیروز قطعی این میدان بنا بر وعده خداوند مجاهدان راه حق خواهند بود.

وحیدی در پایان پیام خود نوشت: اینجانب شهادت فرزند برومند راه مقاومت آقای اسماعیل هنیه را به ملت مظلوم فلسطین و تمامی حق طلبان ومظلومان جهان تسلیت می گویم و بی تردید رژیم صهیونیستی با این اقدامات تروریستی و جنایتکارانه، خود را به سقوط نهایی نزدیکتر نموده و هلاکت قطعی و نفرت عمومی جهانیان را علیه خود بیشتر می‌کند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

دولت جمهوری اسلامی ایران نیز در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور اطلاعیه‌ای سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها