معاون اقتصادی استاندار یزد خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه تخصصی تامین مالی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در یزد

یزد- نمایشگاه تخصصی تامین مالی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری از ۱۷ تا ۲۰ مهرماه سال جاری در مرکز نمایشگاه های بین المللی یزد برگزار می شود.
کد خبر: ۱۴۶۶۷۱۹

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد علی شاه‌حسینی با اشاره به ارائه معیارها و چارچوب‌های خاص فرصت‌های سرمایه‌گذاری اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه می‌تواند ضمن جهت‌دهی، یکپارچه نمودن و امکان‌ بازاریابی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، تصویری شفاف از وضعیت اقتصاد  استان در جذب سرمایه را نشان دهد.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این عناوین به صورت همزمان، علاوه بر آشنایی مردم عادی با خدمات ارائه شده در هر بخش، ایجاد هماهنگی و ارتباط بین فعالان این حوزه است؛ زیرا که ارتباط بخش‌های مختلف اقتصاد با یکدیگر عاملی برای رشد و توسعه در این بخش است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در ادامه سخنان خود با اشاره به برپایی نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری اظهارداشت: شهر دارالعباد یزد در صورت معرفی درست این توانمندی‌ها با استقبال خوبی از سوی سرمایه‌گذاران روبه‌رو خواهیم شد که این خود موجب توسعه فضای کسب و کار، اشتغال‌زایی و در یک کلام رونق اقتصادی استان خواهد شد.

شاه‌حسینی با بیان اینکه یزد از حیث نرخ بیکاری از میانگین کشوری پایین‌تر است، عنوان کرد: انتظار داریم با مجموعه اقدامات برنامه ریزی شده نرخ بیکاری در استان یزد در طول سال ۱۴۰۳ یک واحد دیگر کاهش پیدا کند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها