مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان خبر داد؛

تمركز بر توسعه و افزایش بهره‌وری با برنامه ریزی دقیق و منسجم

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از به تایید رسیدن ساختار جدید این شرکت و افزایش سمت‌های تخصصی خبر داد و گفت: تا تمام کارکنان در یک مسیر و برای موفقیت حرکت نکنند هیچ‌ کاری انجام نخواهد شد.
کد خبر: ۱۴۶۶۵۷۵

جام جم آنلاین - خوزستان، عبدالله عذاری اهوازی در جلسه تولید و هماهنگی که با حضور مدیرعامل، مدیران و روئسا این شرکت برگزار شد، ضمن قبولی عزاداری سرور و سالار شهیدان اظهار کرد: خوشبختانه ساختار سازمانی جدید این شرکت به عنوان اولین شرکت زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران تایید شده که بر اساس آن می‌توانیم نیروها را در سمت‌های فنی و تخصصی جابه جا و بکارگیری کرده تا مشکلاتی که طی سال‌های گذشته برای پرسنل بوجود آمده بود رفع گردد.

 

وی تصریح کرد: برای اولین بار بحث توسعه در این شرکت دیده شد به همین دلیل دکتر خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران توسعه میدان بند کرخه را به شرکت نفت و گاز اروندان محول کرده که به زودی جلسات آن برای برنامه‌ریزی اقدامات آتی برگزار خواهد شد.

 

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان افزود: قرارداد زمین ۳۰ هکتاری دفتر مرکزی شرکت در خرمشهر نیز امضا شده و با اختصاص بودجه به این پروژه کار اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 

عذاری اهوازی وضعیت تولید نفت را مثبت توصیف کرد و گفت: تنها شرکت زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران که در حال حاضر پروژه فعال دارد نفت و گاز اروندان بوده که یک فرصت برای حرکت در مسیر پیشرفت است.

 

وی ادامه داد: هیچ‌کاری انجام نمی‌شود مگر اینکه کلیه کارکنان با هم و برای موفقیت در یک مسیر منسجم حرکت کنند و لازمه آن شناخت مشکلات پیش رو و اتخاذ تصمیم درست و برنامه ریزی برای حل آن است.

 

در ادامه این جلسه دیگر مدیران و روئسا به ارائه گزارش و چالش‌های بخش‌های مختلف پرداختند و با مشورت و بیان راهکارها تصمیماتی برای رفع آن‌ها اتخاذ کردند.

 

بازسازی، تعمیر و وارد مدار شدن مجدد چاه شماره ۹ دارخوین و اضافه شدن حدود ۳ تا ۴ هزار بشکه به تولید نفت شرکت، ارائه گزارش درخصوص تولید مناطق عملیاتی مختلف، بررسی مسائل ایمنی و بهداشتی، خطوط لوله، راهکار‌های نگهداشت تولید و بیان چالش‌‌های تولید از مسائل بیان شده توسط مدیران و روئسا بود.

 

پرداخت به موقع حقوق و مزایا کارکنان‌ پیمانکاری و ارکان ثالث، ارائه تسهیلات به کارکنان، بیمه تکمیلی و نظارت بر نحوه پرداخت حقوق توسط پیمانکاران از نکاتی بود که در این‌ جلسه بر آن تاکید شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها