رای ملت ایران به شخصیت فرزانه، صادق، مردمی و دانشمند را تنفیذ می‌کنم
رهبر انقلاب در حکم تنفیذ آقای دکتر مسعود پزشکیان:

رای ملت ایران به شخصیت فرزانه، صادق، مردمی و دانشمند را تنفیذ می‌کنم

در مراسم تنفیذ انجام شد؛

گزارش وزیر کشور از برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری

وزیر کشور همزمان با برگزاری مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری، گزارشی از روند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ارائه داد.
وزیر کشور همزمان با برگزاری مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری، گزارشی از روند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ارائه داد.
کد خبر: ۱۴۶۶۴۳۷

به گزارش جام جم آنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز (یک شنبه) در مراسم تنفیذ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در حضور مقام معظم رهبری و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، گزارشی از روند برگزاری انتخابات این دوره ارائه داد.

وزیر کشور در تشریح روند برگزاری دور اول و دوم انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: با درود و سلام بیکران به پیشگاه رسول اعظم و اهل بیت طاهرین ایشان خاصه سرور و سالار شهیدان و با ادای احترام به روح پر فتوح امام راحل بنیانگذار کبیر انقلاب اسلام و سردار جبهه مقاومت و سید شهیدان خدمت و آرزوی سلامت و عزت روز افزون برای رهبر انقلاب اسلامی، پروردگار بلند مرتبه را سپاسگزارم که به همه ما توفیق خدمت در نظام مردم سالاری دینی را فراهم نمود.

وی عنوان کرد: از دستاوردهای سترگ مردم سالاری دینی آزادی سیاسی و حضور مردم در تعیین سرنوشت خود است که از ابتدای انقلاب تا کنون در ۴۴ انتخابات بروز پیدا کرده است. در این فرصت تشکر خالصانه خود را از رهنمودهای مقام معظم رهبری ابراز می‌دارم.

وزیر کشور تصریح کرد: شهید رییسی با تلاش بی وقفه خود در خدمت تراز جدیدی را رقم زد. خدا را شاکرم که افتخار خدمت در دولتی را برایم فراهم کرد که رییس آن شهید شد و رهبری معظم انقلاب در فرمایشات خود از ایشان تمجید کردند و رییس شهید آن را مغتنمی برشمردند.

وحیدی خاطرنشان کرد: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت و رعایت قانون مداری فرایند چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را به پایان برساند تا برگ زرین دیگری در نظام جمهوری اسلامی ثبت شود.

وی افزود: در گام نخست جلسات سران قوا پس از شهادت رییس‌جمهور برگزار شد و متعاقب آن ستاد انتخابات کمیته‌های خود را در ۳۱ استان تشکیل داد و هیأت اجرایی در وزارت کشور تشکیل شد. ۱۳۰۰ هیأت اجرایی در شهرستان‌ها و بخش‌ها برای اجرای انتخابات ریاست جمهوری تشکیل گردید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها