معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد خبرداد:

برگزاری آزمون استخدامی شهید زین‌الدین در استان یزد

دبيرستاد راهبري و مديريت اقتصاد مقاومتي استان يزد:

بهره‌وری از مسیر احیاء واحدهای راکد استان می‌گذرد

یزد- دبيرستاد راهبري و مديريت اقتصاد مقاومتي استان يزد گفت: بهره‌وری از این مسیر می‌گذرد و امید می‌رود همچنان بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی و احیای واحدهای راکد صنعتی در دستور کار تیم مدیریتی استان و دولت جدید قرار گیرد.
کد خبر: ۱۴۶۶۳۴۸

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مجید دهقانی‌زاده در نشست این ستاد که در محل تالار کوثر استانداری یزد برگزار شد، با بیان اینکه احیای واحدهای راکد صنعتی به جد مورد تاکید رییس جمهور شهید بوده است،اظهار داشت: سرمایه و تشکیلات بلااستفاده و فاقد اثر زیادی در استان وجود دارد که نیازمند طراحی مناسب برای بازگشت به چرخه تولید هستندکه می‌توان از مواهب آن برای توسعه استان یزد بهره‌مند شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد احیای واحدهای راکد را از مباحث اساسی برنامه تحقق شعار سال عنوان کرد و اظهار داشت: علاوه بر این مهم به فعلیت رساندن واحدهای زیر ظرفیت از دیگر دستورکارهای اساسی استان است که در حال برنامه‌ریزی و عملیاتی کردن آن هستیم.

دهقانی‌زاده با تاکید بر اینکه همه می‌دانیم احیای واحدهاتی راکد به ارتقای بهره‌وری در استان کمک می‌کند، بیان داشت: احیای واحدهای راکد صنعتی به جد مورد تاکید رییس جمهور شهید بوده است، لذا بهره‌وری از این مسیر می‌گذرد و امید می‌ورد همچنان بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی و احیای واحدهای راکد صنعتی در دستور کار تیم مدیریتی استان و دولت جدید نیز قرار گیرد.

دبيرستاد راهبري و مديريت اقتصاد مقاومتي استان يزد بابیان اینکه دولت منابع خوبی را برای تحقق این امر دیده است، اظهار داشت: منابع احتمالی در برنامه تحقق شعار سال، منابع در تبصره 2 قانون بودجه امسال که همان تبصره 18 قانون بودجه سال 1402 بوده و همچنین مبلغ 48 میلیارد تومان در ردیف کمک‌های فنی و اعتباری در اعتبارات عمرانی استان‌ها از جمله این منابع است که از سوی دولت برای احیای واحدهای راکد دیده شده است.

دهقانی‌زاده از موفقیت استان در راه‌اندازی واحدهای نیمه‌تمام بزرگ صنعتی سخن گفت و اظهار داشت: طی سه سال گذشته تعداد 95 واحد راکد با حجم سرمایه‌گذاری 4000 میلیارد تومان در استان در داخل و خارج از شهرک‌های صنعتی داشته‌ایم که این در نوع خود بی سابقه بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین احیای حداقل 35 واحد راکد صنعتی از 264 واحد راکد موجود با حجم سرمایه‌گذاری تقریبی 1400 میلیارد تومان و اشتغال بیش از 500 نفر در دستور کار  استان برای سال‌جاری است.

newsQrCode
برچسب ها: مدیریت یزد توسعه
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها