واشنگتن: به همه تحریم‌های خود علیه ایران ادامه می‌دهیم

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: واشنگتن به همه تحریم‌هایی که علیه ایران وضع کرده ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۱۴۶۶۲۳۸

به گزارش جام جم آنلاین، متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست مطبوعاتی در پاسخ به سوالی در ارتباط با ادعا‌های حقوق بشری درمورد ایران گفت: ما به اجرای همه تحریم‌های خود علیه ایران که تعدادی از آن‌ها را به خاطر حقوق بشر اعمال کرده‌ایم ادامه می‌دهیم.

میلر در ادامه این نشست مطبوعاتی گفت واشنگتن بیش از ۶۰۰ تحریم و محدودیت صادراتی را علیه ایران به بهانه‌های مختلف که آن‌ها را شامل ادعا‌های حمایت از تروریسم، اقدام خصمانه علیه همسایگان و حقوق بشر می‌خواند، وضع کرده است.

او همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش به تکرار ادعا‌های مقام‌های اطلاعاتی آمریکا درباره اینکه ایران از اعتراضات علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خاک ایالات متحده حمایت می‌کند پرداخت و گفت: ما اطلاعات درباره حمایت ایران از اعتراضات در آمریکا را داشته و آن را علنی ساخته‌ایم. اما من درباره یک اعتراضات خاص صحبت نمی‌کنم. مدیر سازمان اطلاعات ملی آمریکا گفته که اکثریت معترضان در آمریکا هیچ ارتباطی با نفوذ ایران ندارند و این یک حقیقت مهم است، اما ما اسناد و مدارکی از حمایت ایران از اعتراضات در آمریکا را داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها