الحوثی:

ببینید | عملیات یافا؛ اقدامات غافلگیرانه بزرگ تری در راه است/ پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی قطعی است

رهبر انصارالله یمن گفت: دشمن اسرائیل به عمد و از طریق بمباران و تک تیراندازها کودکان فلسطینی را هدف قرار می دهد.
کد خبر: ۱۴۶۶۲۱۵

ببینید | عملیات یافا؛ اقدامات غافلگیرانه بزرگ تری در راه است/ پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی قطعی است

به گزارش جام جم آنلاین، عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن، روز پنجشنبه طی سخنانی که مستقیم از شبکه خبری العالم پخش شد، اظهار داشت: یکی از جنایات دشمن در این هفته تجاوز مکرر به محله‌های شرقی خان یونس در غزه پس از بازگشت مردم به آن است.

وی گفت: دشمن صهیونیستی از طریق بمباران، تک تیرانداز‌ها و همه ابزار‌های کشتار به عمد در حال هدف قرار دادن و به خاک و خون کشیدن کودکان فلسطینی است.

تعداد بازدید : 4

الحوثی افزود: دشمن تمرکز خود را بر حمله به مراکز استقرار و سرپناه آوارگان فلسطینی و مناطقی که پس از کوچاندن مردم به سمت آن‌ها در غزه به عنوان مناطق امن اعلام شده، متمرکز کرده است.

رهبر انصارالله یمن در ادامه تصریح کرد: جنایات صهیونیست‌ها در غزه بسیار هولناک است و بهترین دلیل بر این مدعا تصاویر ویدئویی است که از آنجا منتشر می‌شود و روایات پزشکانی از کشور‌های غربی که در غزه بسر می‌برند.

تحول مهم در روند عملیات مشترک با مقاومت عراق

وی در ادامه گفت: روند عملیات مشترک یمن با مقاومت عراق در مرحله بعدی شاهد تحول مهمی خواهد بود.

الحوثی همچنین اظهار داشت: آخر هفته گذشته با انجام عملیات پهپاد انتحاری «یافا» و هدف قرار دادن تل آویو، مرحله پنجم عملیات ضد صهیونیستی و دفاع از فلسطین را آغاز کردیم.

شوک دشمن اشغالگر از عملیات پهپادی یافا

وی افزود: دشمن از عملیات پهپاد انتحاری یافا شگفت زده شد. رژیم صهیونیستی از هدف قرار گرفتن تل‌آویو که مرکز تصمیم گیری است و مسافت طی شده توسط پهپاد شوکه شد.

رهبر انصارالله یمن گفت: امضای توافقنامه توسط جناح‌های فلسطینی در چین برای تقویت همکاری و مقابله با دشمن بسیار مهم است و گامی رو به جلو برای پایان دادن به تفرقه است.

وی افزود: عملیات یافا برای هدف قرار دادن یک هدف مشخص بود و از فاصله دور با دقت مورد اصابت قرار گرفت و این باعث وحشت اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها شد.

فلسطین دیگر مکان امنی برای صهیونیست‌ها نیست

الحوثی با بیان این که هدف قرار دادن «تل آویو» به این معناست که فلسطین اشغالی دیگر مکان امنی برای صهیونیست‌ها نیست، تصریح کرد: رسانه‌های دشمن به اهمیت عملیات یافا اذعان کردند و گفتند که این عملیات نشان دهنده مرحله جدیدی از جنگ است و آن را به یک درگیری منطقه‌ای در چند جبهه تبدیل می‌کند.

اقدامات غافلگیرانه بزرگ تری در راه است

وی افزود: رسانه‌های آمریکایی عملیات یافا را خطرناک‌ترین حمله به رژیم اسرائیل پس از عملیات ۷ اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) دانستند. رسانه‌های دشمن از شوک دستگاه امنیتی آن‌ها پس از عملیات یافا صحبت کردند و انشاءالله اقدامات غافلگیرانه بزرگتری در راه است.

رهبر انصارالله یمن در ادامه اظهار داشت: رسانه‌های انگلیسی از توانایی پهپاد یمنی در نفوذ به سیستم‌های دفاعی کشور‌ها و ارتش‌ها ابراز شگفتی کرده اند. رسانه‌های دشمن اذعان دارند که جنگ غزه محرک اصلی جبهه‌های پشتیبانی از مردم فلسطین است.

می‌خواهیم اشغالگران به شدت نگران باشند و هرگز روی آرامش نبینند

وی با بیان این که ما می‌خواهیم صهیونیست‌ها به شدت نگران باشند و هرگز روی آرامش و ثبات را نبینند، زیرا آن‌ها اشغالگرانی جنایتکار و ظالم هستند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها نتوانستند از عملیات نیرو‌های یمنی در دریای سرخ جلوگیری کنند و این موضوع از سوی فرمانده کل نیرو‌های آمریکایی در خاورمیانه تأیید شد.

رهبر انصارالله یمن گفت: رژیم اسرائیل با بمباران بندر الحدیده هیچگاه نخواهد توانست مانع عملیات ما در حمایت از غزه شود و این همان چیزی است که صهیونیست‌ها نیز به آن اذعان دارند.


پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی قطعی است

الحوثی در ادامه تاکید کرد که پاسخ به تجاوزات دشمن صهیونیستی در حمله به الحدیده در راه است و این پاسخ قطعی است.

وی همچنین با بیان این که عملیات ما در حمایت از مردم فلسطین در مرحله پنجم همچنان ادامه دارد، گفت: ما می‌خواهیم نقش مردم و نیرو‌های مسلح ما در این سطح از نفوذ، اثربخشی و حضور بزرگ در حمایت از فلسطین باقی بماند.

رهبر انصارالله یمن افزود: هر اقدامی که از طرف دشمن صهیونیستی علیه مردم فلسطین انجام می‌شود، به ما انگیزه بیشتری برای انتقام گرفتن و ادامه حمایت از مردم فلسطین می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: ما همچنان در حال توسعه هرچه بیشتر توانمندی‌های خود هستیم تا با حملات خود، خسارات گسترده‌تری بر دشمن صهیونیستی وارد کنیم.

گناه ایران حمایت از فلسطین و اعراب در برابر دشمن امت اسلامی است

رهبر انصارالله یمن گفت: نتانیاهو از اعراب می‌خواهد که با این رژیم علیه ایران به عنوان دشمن اسرائیلی متحد شوند. اما گناه ایران چیست و اینهمه دشمنی با ایران برای چیست؟ ایران یک کشور اسلامی و عاری از هژمونی آمریکا و رژیم اسرائیل است که از فلسطین و اعراب در مقابل دشمن امت اسلامی حمایت می‌کند و این گناه ایران است.

وی افزود: تجاوز وحشیانه به باریکه غزه و نسل‌کشی در این باریکه از سوی صهیونیست‌ها کافی است تا مشخص گردد چه کسی دشمن امت اسلامی است.

الحوثی تصریح کرد: عملیات نظامی ما در دریا‌ها و در عمق فلسطین اشغالی ادامه خواهد یافت و حملات به کشور ما مانع از تشدید عملیات ما در راستای حمایت و پشتیبانی از فلسطین نخواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها