رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد عنوان کرد:

زباله گردها روزانه تا 50 کیلو زباله تفکیکی بدست می آورند

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد عنوان کرد:

نظافت و زیبایی شهر در گرو تعهد شهروندان به برنامه زمان بندی جمع آوری زباله

یزد- رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد گفت: تعهد مردم به برنامه زمان‌بندی برای جمع‌آوری زباله‌ها در امر نظافت شهری بسیار موثر است و شهروندان یزدی با رعایت این برنامه می‌توانند به نظافت و زیبایی شهر کمک شایانی کنند.
کد خبر: ۱۴۶۵۹۸۳

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمدرضا برزگر با اشاره به تراکم جمعیت در برخی از محلات شهر، اظهار داشت: فرآیند جمع‌آوری زباله در شهر یزد و در تمام محلات به صورت یکسان انجام می‌شود، اما به علت اینکه برخی از مناطق تراکم جمعیتی بیشتری دارند شاهد آن هستیم که پس از ساعات تعیین شده نیز همچنان زباله‌های تولیدی در بیرون از منازل و در سطح محلات گذاشته می‌شود.
وی افزود: رعایت برنامه زمان‌بندی شده اعلام شده از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد توسط شهروندان در نظافت شهری بسیار مهم است و به عنوان عامل تعیین‌کننده تلقی می‌شود.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد با بیان اینکه بیشترین میزان تولید زباله مرتبط با منطقه چهار شهرداری یزد است، گفت: قراردادهای جمع‌آوری زباله به صورت متمرکز در شهرداری یزد توسط حوزه معاونت خدمات شهرداری با پیمانکار منعقد شده اما نظارت بر آن در مناطق مختلف شهرداری یزد متفاوت است

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها