جانمایی و استقرار ۸ ایستگاه جمع آوری پسماند خشک در شهر یزد

یزد- رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد از جانمایی و استقرار ۸ کانکس جمع آوری پسماند خشک در جهت رفاه حال شهروندان و بهبود ارائه خدمات خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۲۲۳۲

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد رضا برزگر با اشاره به اهمیت تفکیک پسماند و تأثیرگذاری آن در حفظ محیط زیست، هدف از اجرای این طرح را تسهیل جمع آوری پسماند خشک دانست و اظهار داشت: در حال حاضر تعداد ۸ ایستگاه فعال در سطح شهر مستقر می باشند که شهروندان می توانند پسماند خشک خود را نظیر پلاستیک، کاغذ، مقوا و.... به کانکس های مذکور تحویل داده و در مقابل کیسه مخصوص پسماند خشک یا مواد شوینده و بهداشتی دریافت نمایند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد در پایان با اشاره به اینکه علاوه بر ایستگاه های ذکر شده، شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه «یزدمن» به نشانی my.yazd.ir و دریافت برنامه «بازپس» درخواست خود را ثبت کرده تا در کمترین زمان نسبت به جمع آوری پسماندهای خشک اقدام شود، از مردم فهیم شهر یزد خواست برای کسب اطلاعات در زمینه زمان جمع آوری پسماند خشک منطقه خود به پورتال سازمان به آدرس  pasmand.yazd.ir  مراجعه و یا با تلفن ۳۳۱۳۵۲۰۰ تماس حاصل فرمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها