ناوگان حمل و نقل استان همدان آماده جابجایی زائران اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی این استان برای جابجایی زائران اربعین حسینی خبر داد. ️
کد خبر: ۱۴۶۵۹۵۷

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مهرداد آهکی، اظهار داشت: از تمام ظرفیتی که داریم برای این منظور استفاده خواهیم کرد تا زوار برای تردد در محور‌ها دچار مشکل نشوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان افزود: نرخ های بلیت سفر اربعین از سوی ستاد اربعین کل کشور به زودی تعیین و به شرکت های حمل و نقل و پایانه های مسافربری اعلام خواهد شد.

وی بیان کرد: تدابیر لازم برای جابجایی بدون دغدغه زائران اتخاذ شده تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن در خدمت زوار امام حسین(ع) باشیم.

آهکی ادامه داد: همچنین نیروهای راهداری این اداره کل در ایام اربعین در پایانه‌های مرزی حضور خواهند داشت تا به بهترین نحو ممکن تردد زائران استان را مدیریت کنند.

مدیرکل راهداری استان همدان با اشاره به اهمیت نظارت بر عملکرد ناوگان مسافربری گفت: دوربین‌های نظارت تصویری در راه‌های استان فعال هستند و سرعت و تخلفات اتوبوس‌ها را رصد خواهند کرد.

وی عنوان کرد: تمامی هماهنگی های لازم با انجمن‌های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل برای آمادگی ناوگان و جابجایی زائران انجام می شود و ناوگان حمل و نقل مسافر استان با تمام ظرفیت آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین است.

آهکی در پایان با بیان اینکه راهداری استان در خدمت زائران است تا آنها سفری ایمن، راحت و مطمئن داشته باشند، در پایان خاطرنشان کرد: افزون بر ۱۶۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در استان برای جابجایی زائران اربعین آماده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها