معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان:

لزوم برنامه ریزی بانک‌ها در جهت کاهش صف انتظار تسهیلات تکلیفی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: رعایت عدالت در پرداخت تسهیلات تکلیفی همسو با مشتری مداری در ارائه خدمات بانکی به مشتریان باشد.
کد خبر: ۱۴۶۵۸۵۸

به گزارش جام جم آنلاین همدان، سیدمجتبی حسینی در دیدار با «کاوه نائینی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این استان، اظهار داشت: بانک‌های استان با رعایت بهداشت اعتباری و مشتری مداری تسهیلات تکلیفی ازدواج، فرزندآوری، اشتغال و … را در اولویت پرداخت قرار دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در خصوص نسبت مصارف به منابع بانک‌های استان عنوان کرد: با توجه به نسبت مصارف به منابع بانک‌های استان، بانک‌هایی که از منظر این شاخص پائین هستند باید اهتمام ویژه در پرداخت تسهیلات تکلیفی داشته باشند.

وی ادامه داد: شرکت‌هایی که متقاضی دریافت تسهیلات تولیدی و دریافت خدمات از همدان هستند باید حساب‌های مالی، منابع و گردش حساب در یکی از بانک‌های استان داشته باشند.

حسینی از عملکرد مطلوب و مناسب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پرداخت تسهیلات تکلیفی تقدیر و تشکر کرد.

«نائینی» مدیر شعب استان همدان با تشریح عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پرداخت تسهیلات تکلیفی قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری گفت: این بانک در ۳ ماهه نخست سال با توجه به سهمیه ابلاغی در این زمینه ۴۹۰ فقره تسهیلات پرداخت نموده که تحقق ۱۰۰ درصدی پرداخت تسهیلات تکلیفی را داشته است.

وی با تاکید بر اینکه  تمامی منابع، امکانات و ابزارهای تامین مالی بانک در جهت مشتری مداری و ارائه خدمات مالی مطلوب به مشتریان است، گفت: هدف بانک تحقق اصل مهرورزی و عدالت محوری و برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی و تلاش در راستای خدمت رسانی به اقشار کمتر برخوردار جامعه است.

newsQrCode
برچسب ها: همدان بانک وام
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها