به منظور ارائه خدمات فرهنگی و کتابخوانی به زوار اربعین حسینی؛

اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان با برپایی دو موکب در مرز چذابه فعالیت می کند

سیستان و بلوچستان آماده پذیرایی از زائران اربعین

سه موکب در سیستان و بلوچستان آماده پذیرایی از زائران پاکستانی اربعین حسینی است.
کد خبر: ۱۴۶۵۶۷۸

سیستان و بلوچستان آماده پذیرایی از زائران اربعین

به گزارش جام جم آنلاین،مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، گفت: در ایام اربعین امسال سه موکب دستگا‌های عضو شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان، به زائران پاکستانی عازم عتبات عالیات خدمات رسانی خواهند کرد.
سلامی گفت: سال گذشته، دو موکب ثابت در زائرسرای آستان قدس و پایانه مرزی میرجاوه و زائر سرای امام رضا (ع) زاهدان در ایام پر تردد زائران پاکستانی برای سفر به عتبات عالیات و شرکت در مراسم اربعین حسینی و یک موکب نیز به صورت موقت در روز اربعین در میدان امام حسین (ع) مرکز سیستان و بلوچستان، پذیرایی از زائران پاکستانی و عزاداران حسینی را انجام دادند.
وی ادامه داد: با توجه به باز شدن مرز ریمدان از سال گذشته، امسال سه موکب ثابت در پایانه‌های مرزی شهرستان میرجاوه و ریمدان و زائر سرای امام رضا (ع) ارائه خدمات به زائران پاکستانی عتبات عالیات را از اواخر مردادماه تا روز اربعین انجام خواهند داد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ضمن درخواست پیگیری سفر اربعین حسینی و عتبات عالیات براساس وعده‌های داده شده، خواستار تخصیص کمک هزینه سفر اربعین به استان‌ها شد.
وی در ادامه با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاهی خاصی به مناطق محروم خصوصا سیستان و بلوچستان داشت، خاطر نشان کرد: در این خطه پهناور مدیران و پرسنل دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدلی و وفاق و‌انسجام خوبی داشته و داریم و اهداف وزارتخانه و دولت را با سرعت و‌به خوبی در حال پیگیری هستیم.
سلامی خواستار حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تکمیل طرح‌های در دست اجرا در استان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها