اهمیت همدلی و همراهی دولت و مجلس
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد

اهمیت همدلی و همراهی دولت و مجلس

نماینده مردم تهران در مجلس اعلام کرد؛

اساس تعامل مجلس با دولت جدید، بیانات رهبرمعظم انقلاب است

متکی، نماینده مردم تهران در مجلس گفت، محور‌های ۸گانه موجود در بیانات رهبری، دستورکار نمایندگان مجلس و اساس تعامل و همکاری با رئیس‌جمهور منتخب و مبنای رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی وی خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۶۵۶۵۲

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، منوچهرمتکی، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: محور‌های ۸گانه موجود در بیانات رهبری، دستورکار نمایندگان مجلس و اساس تعامل و همکاری با رئیس‌جمهور منتخب و مبنای رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی وی خواهد بود.

متکی در دیدار با مردم شهرری، ضمن بررسی مشکلات و درخواست‌های مردمی در مورد رویداد‌های اخیر سیاسی کشور اظهار نظر کرد و بیانات مقام معظم رهبری را مبنای دستورکار نمایندگان مجلس در تعامل با دولت چهاردهم دانست.

نماینده مردم تهران ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس که طی هفته‌های اخیر با حضور در مساجد مختلف مستقیماً در جریان مشکلات مردم قرار می‌گیرد، شب گذشته در شهرری پای صحبت، درددل و پیشنهادات اهالی دولت آباد در مسجد جامع‌المهدی نشست. در این دیدار صمیمانه، مردم مشکلات خود را به شرح زیر بیان کردند:

۱- بی تدبیری یا سوءتدبیر مسئولان بورس موجب سقوط ارزش سهام در مقاطعی و سوخت سرمایه‌های آنان شد. مسئولان باید پاسخگو باشند.

۲- مردم نگران افزایش چشمگیر حضور غیرقانونی اتباع خارجی به ویژه از افغانستان در این منطقه بوده و از وزارت کشور و فراجا، خواستار کنترل جدی مرز‌ها و اخراج بیگانگان غیرقانونی شدند.

۳- پرسش برخی بازنشستگان با نشان دادن فیش حقوقی به نماینده منتخب خود این بود که آیا مسئولان با این میزان دریافتی از عهده زندگی برمی‌آیند؟ این بازنشستگان خواستار اجرای فوری قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین شدند.

۴- نارضایتی از کیفیت و قیمت نان.

۵- بیان اعتراضی مشکل ده‌ها ساله دفن روزانه هزاران تن زباله‌های شهر تهران در مناطق جنوبی شهر.

۶- مشکل مسکن جوانان بعد از ازدواج.

۷- اعتراض شدید نسبت به مصاحبه رئیس شورای راهبری پزشکیان.

متکی، نماینده مردم تهران در این نشست با اشاره به اولین دیدار نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب، محور‌های ۸گانه موجود در بیانات ایشان را دستورکار نمایندگان در مجلس دوازدهم و اساس تعامل و همکاری با رئیس جمهور منتخب و مبنای رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی پزشکیان ذکر نمود.

متکی ضمن ابراز تأسف از اظهارات ظریف، گفت: یک دیپلمات حرفه‌ای مطالب تلخ را در بیانی شیرین ارائه می‌دهد و سیاستمدار غیرحرفه‌ای حتی مطالب شیرین را در بیانی تلخ عرضه می‌دارد، به نظر من آقای ظریف دیپلماتی حرفه‌ای و سیاستمداری غیرحرفه‌ای است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها