پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت هفته بهزیستی

یوسف نوری، مقام عالی دولت در مازندران همزمان با فرا رسیدن هفته بهزیستی با صدور پیامی این مناسبت را تبریک گفت. ‎
کد خبر: ۱۴۶۵۴۵۱

 به گزارش جام جم آنلاین مازندران،در متن این پیام آمده است:

 

            بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و پنجم تیرماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز بهزیستی نامگذاری شده است. در این راستا ارتقای شاخص‌های رفاه، حمایت از اقشار آسیب پذیر، گسترش عدالت اجتماعی، حمایت و نگهداری از افراد دارای معلولیت و توانبخشی به آنان و حفظ کرامت انسانی و ... علاوه بر آن که انجام تکلیف شرعی و اجتماعی است، نقش اثرگذاری در جهت ارایه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به طبقه محروم و نیازمندان جامعه داشته و پشتوانه ای مطمئن برای اجرای برنامه های کلان اقتصادی دولت در جهت ایجاد رفاه و گسترش سلامت اجتماعی به شمار می رود.

امروز شاهد گستره ای از خدمات متنوع و خدمتگزاری صادقانه نهاد ارزشمند بهزیستی با حفظ کرامت مدد جویان در حوزه های مختلف در استان مازندران هستیم. آنچه در کنار زحمات و خدمات بهزیستی و دیگر نهادهای حمایتی به نظر می رسد این است که امروز بیش از پیش نیازمند توانمند سازی مددجویان هستیم.

 پرواضح است که خدمات نهاد ارزشمند بهزیستی با توجه به رسالت خطیر آن در حوزه پیشگیری و توانمندسازی در استان مازندران که 13درصد جمعیت آن تحت پوشش این نهاد حمایتی است، بسیار گسترده و حائز اهمیت است.

اینجانب چهل و چهارمین سالروز تاسیس سازمان بهزیستی که یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی است را به همه تلاشگران خدوم این نهاد انقلابی، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم با تلاش جهادی و میدانی همه مسوولان و کارشناسان دلسوز و متعهد بهزیستی در دیار علویان با الطاف الهی و تاسی از سیره ائمه اطهار (علیه‌السلام) و سرلوحه قرار دادن ایثار و فداکاری و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شاهد گسترش روز افزون سلامت جسمی، روانی و ارتقای کیفیت زندگی اقشار آسیب پذیر در کنار توانمندسازی مدد جویان باشیم.

یوسف نوری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها