بیانیه حزب‌ الله لبنان درباره حملات به ۳ شهرک جدید صهیونیست‌نشین

مقاومت لبنان بیانیه‌هایی درباره حملات سنگین امروز-جمعه- به مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین منتشر کرد.
کد خبر: ۱۴۶۵۲۷۵

به گزارش جام جم آنلاین، مقاومت اسلامی در لبنان اعلام کرد: مبارزان ما برای اولین بار سه شهرک جدید (آبیریم، نیو زیو و منوت) را با ده‌ها موشک کاتیوشا بمباران کردند.

مقاومت لبنان افزود در واکنش به حملات دیروز دشمن به غیرنظامیان در شهرک‌های صفدالبطیخ، مجدالسلام و شقره، برای اولین بار این سه شهرک جدید هدف قرار گرفتند.

حزب‌الله لبنان افزود: مقاومت به مردم خود متعهد می‌شود که در صورت هرگونه حمله به غیرنظامیان، پاسخ با دیگر شهرک‌های جدید همراه خواهد بود.

رسانه‌های نظامی مقاومت در این باره اعلام کردند: در حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به حملات دشمن اسرائیلی که دیروز غیرنظامیان را در شهرک‌های صفدالبطیخ هدف قرار دادند مجاهدین مقاومت اسلامی برای اولین بار، شهرک «نیو زیو» با راکت کاتیوشا بمباران کردند.

این حزب در بیانیه دیگری اعلام کرد: «مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنان، ساعت ۱۲:۱۳ ظهر روز جمعه توپخانه دشمن در خربة ماعر و محل استقرار سربازان این رژیم در مجاورت آن را با دهها راکت کاتیوشا و الفلق هدف قرار دادند که مستقیم به اهداف مورد نظر اصابت کردند.»

در این باره رسانه‌های عبری گزارش داده بودند آژیرها در آبیریم، فسوطه، تنوعه و شتولا در الجلیل غربی به صدا درآمدند.

همچنین آژیرها در مرگلیوت در الجلیل به صدا درآمدند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت نیز نوشت: از صبح امروز حدود ۷۰ موشک توسط حزب‌الله به سمت اسرائیل شلیک شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها