اولویت شهرداری بندرعباس تکمیل پروژه های نیمه تمام است
شهردار بندرعباس در سی و چهارمین جلسه شورای شهر بندرعباس:

اولویت شهرداری بندرعباس تکمیل پروژه های نیمه تمام است

عملیات اجرایی فاز اول ساماندهی و تجهیز بوستان جها‌‌نشهر رسما آغاز می‌شود

شهردار مشهدمقدس گفت: به‌زودی مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز اول ساماندهی و تجهیز بوستان بزرگ جهان‌شهر آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۶۵۰۲۱

 

عملیات اجرایی فاز اول ساماندهی و تجهیز بوستان جها‌‌نشهر رسما آغاز می‌شود

به گزارش جام و جم آنلاین ، محمدرضا قلندرشریف دراین خصوص، افزود: یکی از اقدامات شاخص دردوره ششم مدیریت شهری باهمکاری تمامی دستگاه های ذیربط، انتقال پادگان ارتش و الحاق فضای سبز موجود پادگان به شهر می باشد.

وی بابیان اینکه کل فضای سبز پادگان در بخش شمالی که به نام بوستان جهان شهر نام‌گذاری شده حدود ۵۰ هکتار است، وی اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام‌شده در مرحله اول طراحی ۲۵ هکتار از این اراضی جهت تبدیل به پارک جنگلی و بوستان شهری به پایان رسیده وبا انتخاب پیمانکار جهت آغاز عملیات اجرایی تحویل پیمانکار شده است.

شهردار مشهدمقدس اضافه کرد: بر اساس طراحی‌های انجام‌شده ساماندهی و تجهیز ۲۵ هکتار از فضای سبز بوستان بزرگ جهانشهر واقع در ضلع شمالی خیابان شهید فیاض بخش به دو فاز تقسیم‌ شده است.

قلندر شریف تصریح کرد: فاز اول این بوستان به مساحت ۱۵ هکتار در سال جاری و فاز دوم به مساحت ۱۰ هکتار تا سال آینده اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی فاز اول به‌زودی رسما آغاز می‌شود خاطرنشان کرد: مخزن ذخیره آب با ظرفیت یک هزار مترمکعب که امکان آبیاری ۵۰ هکتار از اراضی بوستان جهان‌شهر را دارد در این فاز اجرا می‌شود.

شهردار مشهدمقدس ادامه داد: محوطه‌سازی و جدول‌گذاری، ایجاد معابر ازجمله مسیر سلامت و مسیر ویژه دوچرخه‌سواری، احداث آب‌نما، پارکینگ عمومی، سرویس  بهداشتی، کافی‌شاپ، رستوران، نمازخانه، زمین‌بازی کودکان و نصب المان و مبلمان پارکی به همراه آلاچیق از دیگر اقداماتی است که امسال در فاز اول بوستان جهان‌شهر عملیاتی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها