در ۲۸۲ مین روز جنگ غزه؛

توقف مذاکرات آتش‌بس

در حالی که جنگ غزه وارد ۲۸۲ مین روز خود شده است، تحولات جنگ به طور قابل توجهی سرعت گرفته طوری‌که ارتش اشغالگر یکی از هولناک‌ترین قتل عام‌ها را در غزه انجام داد و خیمه‌های آوارگان را در در منطقه مواصی در خان‌یونس هدف قرار داد که در نتیجه آن ده‌ها فلسطینی شهید و زخمی شدند.
کد خبر: ۱۴۶۴۸۶۳
توقف مذاکرات آتش‌بس

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از العالم،در حالی که جنگ غزه وارد ۲۸۲ مین روز خود شده ، تحولات جنگ به طور قابل توجهی سرعت گرفته، طوری‌که ارتش اشغالگر یکی از هولناک‌ترین قتل عام‌ها را در غزه انجام داد و خیمه‌های آوارگان را در منطقه مواصی در خان‌یونس هدف قرار داد که در نتیجه آن ده‌ها فلسطینی شهید و زخمی شدند.

صهیونیست‌ها مدعی شدند این جنایت به منظور هدف قرار دادن محمد ضیف از فرماندهان نظامی حماس و معاونش صورت گرفته  در حالی‌که حماس آن را تکذیب کرد.

در همین حال بنیامین نتانیاهو، رئیس دولت اشغالگر صهیونیست، اعلام کرد جنگ تنها پس از دستیابی به تمام اهداف اسرائیل پایان خواهد یافت.

وی مدعی شد هر اتفاقی هم بیفتد، اسرائیل به همه فرماندهان حماس دست خواهد یافت. 

از سوی دیگر و همزمان با اعلام توقف مذاکرات آتش‌بس در غزه، به دلیل عدم جدیت رژیم صهیونیستی و اظهارات پی‌درپی نتانیاهو که مانع ادامه تلاش میانجیگران می‌شود وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: در حملات رژیم صهیونیستی طی ۲۴ساعت گذشته ۶۱ فلسطینی شهید و ۱۲۹ نفر مجروح شده اند و شمار شهدا نیز به عدد ۳۸۴۴۳ نفر رسیده است.

دو منبع امنیتی مصری روز شنبه گفتند مذاکرات آتش‌بس در غزه پس از مذاکرات فشرده در طول سه روز گذشته که به نتیجه قابل قبولی هم منجر نشد، متوقف شده است.

به گفته این دو منبع مصری این موضوع نشان می‌دهد  اسرائیل قصد و نیت واقعی برای دستیابی به توافق آتش‌بس با حماس را ندارد.

در حمله دیروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منطقه مواصی در خان یونس ده‌ها نفر شهید و صد‌ها نفر دیگر مجروج شدند.

فعالان حامی فلسطین در هاروارد دفتر مرکزی یک شرکت را به دلیل سرمایه گذاری در یک شرکت اسلحه سازی رژیم صهیونیستی تعطیل کردند.

این شرکت مهمات مورد استفاده صهیونیست‌ها در جنگ نسل کشی علیه باریکه غره را تولید می‌کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها