گزارشگر سازمان ملل:

نسل‌ کشی در غزه نتیجه ادامه مصونیت اسرائیل از مجازات است

گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور فلسطین، تداوم نسل‌ کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه را ناشی از مصونیت مستمر این رژیم از مجازات دانست.
کد خبر: ۱۴۶۴۸۰۸

به گزارش جام جم آنلاین، «فرانچسکا آلبانیز» گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور فلسطین گفت ناکامی جامعه جهانی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی باعث شده این رژیم مرتکب نسل‌ کشی در غزه شود.

او روز شنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت جنگ مستمر اسرائیل علیه مردم غزه نتیجه تلخ مصونیت این رژیم از مجازات در طول دهه‌های گذشته است.

آلبانیز تاکید کرد جامعه جهانی نمی‌تواند به نادیده انگاشتن طرح رژیم صهیونیستی برای برای پاکسازی فلسطین از ملت فلسطین ادامه دهد و این چالشی برای قوانین بین‌المللی است.

پیشتر گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور فلسطین تاکید کرد صحبت نکردن از نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در رسانه‌های غربی به معنای توقف آن نیست بلکه تایید می‌کند که این جنایات عادی شده‌اند.

بر اثر حملات رژیم صهیونیستی، در سایه کمبود شدید امدادرسانی‌های غذایی، آب، دارو و سوخت ساکنان غزه در آستانه قحطی قرار دارند و حدود دو میلیون فلسطینی از نوار غزه که ۱۷ سال است تحت محاصره رژیم صهیونیستی قرار دارد، آواره شده‌اند.

در نتیجه حملات مستمر رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا علیه مردم غزه، ۱۲۶ هزار فلسطینی شهید و زخمی شده‌اند و در میان گسترش ویرانی و قحطی حدود ۱۰ هزار فلسطینی هم مفقود هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها