مجلس آماده همکاری با دولت چهاردهم

مشارکت ۵۰ درصدی مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و انتخاب رئیس جمهور منتخب زمینه خوبی را برای دولت آینده بوجود آورد تا با عملکرد خود باعث عزت، قدرت و سرافرازی ملت ایران باشد.
مشارکت ۵۰ درصدی مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و انتخاب رئیس جمهور منتخب زمینه خوبی را برای دولت آینده بوجود آورد تا با عملکرد خود باعث عزت، قدرت و سرافرازی ملت ایران باشد.
کد خبر: ۱۴۶۴۴۴۷
نویسنده سیدعلی یزدی خواه نماینده تهران

بدون شک ملت ایران پیروز بزرگ این انتخابات بود و شرایط برای دولت چهاردهم مهیا است تا با توجه به مقدماتی که بواسطه عملکرد دولت سیزدهم فراهم شد بتواند مسیر رشد و ترقی ایران اسلامی را طی کند.

از سویی دیگر موضعگیری‌های رئیس جمهور منتخب هم تاکنون در راستای منافع کشور، نظام جمهوری اسلامی و انقلاب بوده است. طبعا رویکرد تداوم همگرایی و همکاری با کشور‌های دوست و همسایه و همچنین تعامل دولت‌ها و ملت‌های منطقه با بهره گیری از تجربیات ارزشمند دولت شهید جمهور باعث ارتقای هرچه بیشتر ایران اسلامی خواهد شد. 

در همین راستا نمایندگان مجلس شورای اسلامی آماده اند تا تمامی تلاش خود را بکار ببرند تا در راه حل مشکلات و معضلات موجود و بهبود وضعیت مردم ایران اسلامی با دولت جدید همکاری‌های لازم را داشته باشند.


اینکه دولت چهاردهم چگونه می‌تواند عملکرد شایسته‌ای داشته باشد با توجه به ریل گذاری‌های مناسبی که در حوزه‌های داخلی و خارجی از سوی دولت سیزدهم صورت گرفته و برکات آن را مردم عزیز ایران در ذائقه خود حس کردند و بنابراین مسیر و راه برای اقدامات دولت آینده فراهم است.


از جمله نماد‌های ارزشمند برکات دولت سیزدهم، روان شدن صادارت و واردات در بخش‌های مختلف، تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم، حضور در پیمان‌های منطقه ای، افزایش تجارت جمهوری اسلامی ایران به صورت معنادار با گروه بریکس و کشور‌های عضو پیمان شانگهای است. 

گذشته از این، تماس‌ها و پیام‌های روسای دولت‌های مختلف به رئیس جمهور منتخب هم حاکی از آن است که کشور‌های منطقه این اراده را دارند تا نسبت به تعمیق روابط با جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند. 


 از این رو، می‌توان امید داشت که با گسترش روابط با کشور‌های همسایه، دوست و دولت‌های دیگر ثمره شیرین این مراودات نصیب ملت‌های منطقه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها