کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه؛

قصرشیرین با ۴۷ درجه گرم‌ترین نقطه کرمانشاه

مدیر امور آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه؛

کاهش ۲۰ درصدی شرکت داوطلبان کرمانشاهی در کنکور

مدیر امور آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه از کاهش ۲۰ درصدی تعداد داوطلبان استان در مرحله دوم کنکور به نسبت مرحله اول خبر داد و گفت: در این دوره ۳۱ هزار و ۷۱۲ داوطلب در استان به رقابت خواهند پرداخت.
مدیر امور آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه از کاهش ۲۰ درصدی تعداد داوطلبان استان در مرحله دوم کنکور به نسبت مرحله اول خبر داد و گفت: در این دوره ۳۱ هزار و ۷۱۲ داوطلب در استان به رقابت خواهند پرداخت.
کد خبر: ۱۴۶۴۳۸۰

جام جم آنلاین؛ اسماعیل میرزایی‌قلعه، مدیر امور آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه ، اظهار کرد: مرحله دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ تیرماه در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.


وی به رقابت ۳۱ هزار و ۷۱۲ داوطلب در مرحله دوم کنکور در استان اشاره کرد و افزود: ۱۹ هزار و ۷۳۳ نفر از این تعداد زن (معادل ۶۲ درصد کل داوطلبان) و ۱۱ هزار و ۹۷۹ نفر مرد (معادل ۳۸ درصد داوطلبان) هستند.
 
مدیر امور آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه تصریح کرد: ۷ درصد دواطلبان استان در گروه ریاضی، ۵۸ درصد در رشته علوم تجربی، ۲۷ درصد در رشته علوم انسانی، ۵ درصد در رشته زبان‌های خارجه و ۳ درصد هم در گروه آزمایشی هنر با هم به رقابت خواهند پرداخت.
 
وی از کاهش ۲۰ درصدی تعداد داوطلبان استان در مرحله دوم کنکور به نسبت مرحله اول خبر داد و افزود: صبح روز پنجشنبه (۲۱ تیرماه) داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی، ریاضی و فنی و حرفه‌ای و بعدازظهر همین روز رشته‌های زبان خارجه و هنر در استان کرمانشاه با همدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
 
میرزایی‌قلعه تصریح کرد: صبح روز جمعه ۲۲ تیرماه داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی رقابت خواهند کرد.
 
وی با بیان اینکه کنکور سراسری در سطح ۱۴ شهرستان استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در مجموع ۱۹ حوزه در استان میزبان داوطلبان هستند.مدیر امور آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در شهر کرمانشاه حوزه‌های آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام‌نور، دانشگاه صنعتی، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه رازی؛ ۶ حوزه اصلی برای برگزاری مرحله دوم کنکور هستند.
 
وی با اشاره به ۱۲ حوزه امتحانی در دانشگاه رازی، گفت: حوزه‌های امتحانی دانشگاه رازی صبح روز پنجشنبه پذیرای ۳ هزار و ۶۵۱ داوطلب در گروه علوم انسانی و عصر همان روز یک‌هزار و ۴۲۱ نفر در گروه زبان‌های خارجی و هنر خواهد بود.میرزایی‌قلعه گفت: همچنین در صبح روز جمعه نیز ۳ هزار و ۵۰۰ داوطلب در حوزه‌ امتحانی دانشگاه رازی در رشته علوم تجربی با هم رقابت خواهند داشت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها