آماده‌باش۱۶۵ گروه عملیاتی فارس برای تأمین برق مراکز کنکور

۱۶۵ گروه عملیاتی به همراه ۸۳ خودرو اتفاقات و۳۳۰ نیروی فنی و عملیاتی وظیفه حفظ و پایداری شبکه در تمام حوزه‌های امتحانی را بر عهده دارند.
کد خبر: ۱۴۶۴۳۴۳

آماده‌باش۱۶۵ گروه عملیاتی فارس برای تأمین برق مراکز کنکور

به گزارش جام جم آنلاین،معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: گفت: با توجه به برگزاری آزمون کنکور سراسری در روز‌های ۲۱ و ۲۲ تیرماه، تمهیدات لازم برای تامین برق مطمئن و پایدار برای حوزه‌های امتحانی اندیشیده شده است.
 حمیدرضا جلایر ادامه داد: در طول برگزاری کنکور سراسری تیم‌های عملیاتی در سراسر استان بصورت آماده باش قرار دارند تا در صورت بروز حادثه در کمترین زمان ممکن شبکه حادثه دیده را اصلاح و شبکه را پایدار کنند.

وی بیان کرد: افزون بر آمادگی کامل نیرو‌های اتفاقات و عملیات و اپراتور‌های دیزل ژنراتورها، نیرو‌های تعمیرات و نگهداری نیز آماده به خدمت هستند.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق فارس با اشاره به ضرورت تأمین برق پایدار حوزه‌های امتحانی گفت: با توجه به استمرار گرمای شدید هوا و افزایش بی سابقه تقاضای مصرف برق و همزمانی با کنکور سراسری از هم استانی‌ها درخواست می‌شود با رعایت مصرف بهینه برق در فصل تابستان بخصوص در ایام برگزاری آزمون‌های سراسری این شرکت را در تأمین برق مطمئن و پایدار و ارائه خدمات هرچه بهتر یاری کنند.
نوبت دوم آزمون سراسری مطابق برنامه زمانی پیش بینی شده از سوی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قرار بود در روز‌های ۷ و ۸ تیرماه برگزار شود، اما در پی شهادت رئیس جمهوری کشورمان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان در سانحه سقوط بالگرد و هم‌زمانی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تاریخ هشتم تیرماه، برگزاری نوبت دوم کنکور، ۲ هفته به تعویق افتاد.
نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ با ۹۸۴ هزار و ۲۱۴ داوطلب در پنج گروه آزمایشی در یک هزار و ۷۴۷ حوزه امتحانی واقع در ۴۰۸ شهرستان کشور و همچنین ۱۵ کشور خارجی برگزار می‌شود.
رقابت داوطلبان دو گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در نوبت صبح روز پنجشنبه و رقابت داوطلبان دو گروه آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی در نوبت بعدازظهر پنجشنبه، ۲۱ تیرماه خواهد بود.
داوطلبان علوم تجربی که پرمتقاضی‌ترین گروه آزمایشی کنکور امسال و چند سال گذشته بوده است نیز در نوبت صبح جمعه، ۲۲ تیرماه در جلسه آزمون سراسری حاضر خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها